Är det någon som är sugen på The Evil Within 2?

Robot
Är det någon som är sugen på The Evil Within 2?
Medlem
Är det någon som är sugen på The Evil Within 2?

Har inte spelat ettan ännu... x)

Medlem

Klarar mig utan. Tack ändå!

Medlem

vore inte något nytt roligare?

Medlem

Spelade inte klart ettan pga bilduppdateringen var riktigt dålig. Så pass dålig att man fick ont i ögonen. Vet inte hur jag känner för en tvåa.

Medlem

Spelade ettan på PS4 när det kom. Tyckte det var riktigt kul och lagom läskigt. Hade en hel del obehagliga fiender och bossar. Kan nog bli kul med en uppföljare.

Medlem

Gillade ettan, spelar gärna en uppföljare

Medlem
Skrivet av kanshira:

Spelade inte klart ettan pga bilduppdateringen var riktigt dålig. Så pass dålig att man fick ont i ögonen. Vet inte hur jag känner för en tvåa.

fixat sen länge fpsen och andra problem med patch, ge det en chans nu ett bra spel.

Medlem

Jäkligt kul nyhet och hoppas verkligen en 2a kommer. Diggade "The Evil Within" med dess skrämmande monster design. Hoppas #2 kommer med en betydligt bättre grafikmotor och bättre spelkontroll, då Sebastian var klumpig som ett kassaskåp. Sedan vill jag att hela bilden används på skärmen istället för att ha en "letterbox" som originalet hade. Bra att det patchades som ett val senare istället för ett tvång som spelet hade under releasen vilket förstörde riktigt mycket.. Hoppas nyheten stämmer och ett Evil Within 2 släpps..!...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Olidligt uselt spel som jag till råga på allt spelade igenom. Finns det inga märkbara förbättringar i uppföljaren skippar jag den.

1
Skriv svar