Kan nya Harvest Moon vinna över Stardew Valley?

Robot
Kan nya Harvest Moon vinna över Stardew Valley?
Medlem
Kan nya Harvest Moon vinna över Stardew Valley?

Alltså... När började Harvest moon att ruttna? Strax efter game boy color- och Advance-spelen eller? Snacka om missväxt

Medlem

Näh, såg tråkigt ut!

Medlem

Harvest Moon har inte en chans mot Stardew Valley!

Medlem

Antagligen inte ;p

Medlem

Kommer enbart släppas till Nintendo 3DS? Hade helt och hållet glömt bort den lilla manicken, vem har ens ett sådant?

Medlem

Bara grafiken är ju mycket sjystare i Harvest Moon!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Medlem

Nej inte sedan Harvest moon inte längre är harvest moon, förutom namnet. Om ni vill spela riktiga Harvest moon så lever det kvar med namnet Story of Seasons..

Medlem

Tvi! Sån här skit har man inte tid med när Stardew Valley finns.

Medlem
Skrivet av Dunne775:

Kommer enbart släppas till Nintendo 3DS? Hade helt och hållet glömt bort den lilla manicken, vem har ens ett sådant?

De som vill spela Zelda: A link between worlds, Ocarina of time 3d, Majoras mask 3d, Mario kart 7, New Super Mario Bros 2, Mario 3d land, Luigi's mansion 2, Pokemon ORAS, Pokemon X och Y, Pokemon Sun and Moon osv.

Medlem

Haha, Harvest moon. Ge upp bara.

Medlem

Finns det plats för 1000 fps spel så finns det plats för ett nytt Harvest moon. :/

Medlem

Om spelet bara släpps på DS har jag svårt att se hur det skulle "vinna" över Stardew.

Medlem

Ser väl helt ok ut ändå, kanske inte bättre än Stardew Valley, svårt att mäta sig med den mängden content. Det är ju dock klart intressant att de lagt till minecraft-hantering av terrängen.

Medlem

Det finns säkert utrymme hos många för ett harvest moon att fördriva tiden med tills (om?) stardew valley någonsin får mer innehåll. Fantastiskt spel på många punkter, men högt återspelningsvärde tyckte jag det inte hade...
Ang. Harvest moon, älskade originalet och första PS-spelet. Men sedan blev spelen aldeles för simpla och barnsliga. Hur har dom senaste spelen ryckt upp sig eller känns dom fortfarande riktade till sjuåringar?

Medlem

Skulle hellre vilja se haverst moon till switch än 3ds. Har 3ds och switch hemma och jag förstår inte att nintendo påstår switch aldrig kommer ersätta 3ds för som en handkonsol är switch överlägsen 3ds enligt min åsikt

Medlem
Skrivet av Kimukun:

Harvest Moon har inte en chans mot Stardew Valley!

När serien gick över till 3D. Tror det var på Nintendo 64 först..?

Medlem
Skrivet av Potatisbullen:
Skrivet av Dunne775:

Kommer enbart släppas till Nintendo 3DS? Hade helt och hållet glömt bort den lilla manicken, vem har ens ett sådant?

De som vill spela Zelda: A link between worlds, Ocarina of time 3d, Majoras mask 3d, Mario kart 7, New Super Mario Bros 2, Mario 3d land, Luigi's mansion 2, Pokemon ORAS, Pokemon X och Y, Pokemon Sun and Moon osv.

Och Fire Emblem.

Medlem

Harvest Moon släppen på senare tid suger tyvärr riktigt rejält! Det har gått fett utförs efter Back To Nature, med Tree of Tranquility som enda undantag..

1
Skriv svar