Spana in de nya banorna till COD: Modern Warfare Remastered

Robot
Spana in de nya banorna till COD: Modern Warfare Remastered
Medlem
Spana in de nya banorna till COD: Modern Warfare Remastered

Tänk om dom sålt CoD 4 Remastered med gratis DLC för 30€, då hade dom förmodligen fått in mer pengar än någonsin.
Känner inte av att någon av mina gamla CoD4 vänner köpt nya versionen. Sorgligt...


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

Jag köpte COD:IW med MW:Remastered och Season Pass till pc.

Ingår de nya banorna "Variety Map Pack" i Season Pass? Eller är det fristående extra?


signatur

autograph

Medlem

"Paketet kommer släpps till..."


signatur

autograph

Medlem

Ja nu tar dom betalt för denna DLC igen då..

Geeks Gaming

Inga community servar. COD points. Drops. Extremt dålig nätkod. Tar betalt mer för kartor än vad dom gjorde till originalet(console). Kommer antagligen ta betalt av PC även om det va gratis i originalet.
Extremt glad att man inte köpte de. Bättre att köra originalet som fortfarande har mer spelare än remastern.

Ambassadör
Xbox

Det här är tamejfan höjden av mjölkande. Usch fy blä.


signatur

Jump in.

Medlem

Köpte MWR, men fyfan alltså. Inga spelare kvar på PC, hittar ALDRIG games på Search and Destroy. De hade tjänst SÅ mycket mer om man sålde spelet separat.

Medlem

Vänta va, är detta ett gammalt DLC som släpptes då som de "nylanserar" igen? Aldrig att jag köper spelet då, inte ens om de släpper det för sig själv.

Ingen grafik kan rädda deras dåliga affärsmodell. Detta är en spottloska i ansiktet på de få, kvarvarande fansen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

Inga community servar. COD points. Drops. Extremt dålig nätkod. Tar betalt mer för kartor än vad dom gjorde till originalet(console). Kommer antagligen ta betalt av PC även om det va gratis i originalet.
Extremt glad att man inte köpte de. Bättre att köra originalet som fortfarande har mer spelare än remastern.

Din jävla horunge. de är inget fel i cod spelens nätkod .. de paketen som går fram har gått fram. Jag tror knappast att esuba och fnatic hade gått proffskarriär om dom inte höll sig till client. Hoppas på ett standalone Call of duty 4 remake

Medlem
Skrivet av Joh:
Skrivet av Jinxswe:

Inga community servar. COD points. Drops. Extremt dålig nätkod. Tar betalt mer för kartor än vad dom gjorde till originalet(console). Kommer antagligen ta betalt av PC även om det va gratis i originalet.
Extremt glad att man inte köpte de. Bättre att köra originalet som fortfarande har mer spelare än remastern.

Din jävla horunge.

Really? Har mellanstadiet ledigt imorgon eller varför är du uppe så här sent?

Inaktiv
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Joh:
Skrivet av Jinxswe:

Inga community servar. COD points. Drops. Extremt dålig nätkod. Tar betalt mer för kartor än vad dom gjorde till originalet(console). Kommer antagligen ta betalt av PC även om det va gratis i originalet.
Extremt glad att man inte köpte de. Bättre att köra originalet som fortfarande har mer spelare än remastern.

Din jävla horunge.

Really? Har mellanstadiet ledigt imorgon eller varför är du uppe så här sent?

Jag har spelat många matcher i promod cod4.

Inaktiv

Har aldrig upplevt nät problem med cod spel

Geeks Gaming
Skrivet av Joh:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Joh:
Skrivet av Jinxswe:

Inga community servar. COD points. Drops. Extremt dålig nätkod. Tar betalt mer för kartor än vad dom gjorde till originalet(console). Kommer antagligen ta betalt av PC även om det va gratis i originalet.
Extremt glad att man inte köpte de. Bättre att köra originalet som fortfarande har mer spelare än remastern.

Din jävla horunge. de är inget fel i cod spelens nätkod .. de paketen som går fram har gått fram. Jag tror knappast att esuba och fnatic hade gått proffskarriär om dom inte höll sig till client. Hoppas på ett standalone Call of duty 4 remake

Really? Har mellanstadiet ledigt imorgon eller varför är du uppe så här sent?

Jag har spelat många matcher i promod cod4.

Well... du låter i alla fall som en CoD spelare....

Läs på innan du säger något nästa gång.
CoD "nätkod" har varit kass enda sedan Mw2 då dom gick ifrån community servrar.

Medlem
Skrivet av Joh:
Skrivet av Jinxswe:

Inga community servar. COD points. Drops. Extremt dålig nätkod. Tar betalt mer för kartor än vad dom gjorde till originalet(console). Kommer antagligen ta betalt av PC även om det va gratis i originalet.
Extremt glad att man inte köpte de. Bättre att köra originalet som fortfarande har mer spelare än remastern.

Din jävla horunge.

Trodde inte man kunde få skriftlig tourette...tydligen hade jag fel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av rewoX:

Ja nu tar dom betalt för denna DLC igen då..

Fast när dessa banor släpptes kostade dom väl inte något. Mw4 var ju innan alla dyra dlc

Medlem
Skrivet av ecHo!:
Skrivet av rewoX:

Ja nu tar dom betalt för denna DLC igen då..

Fast när dessa banor släpptes kostade dom väl inte något. Mw4 var ju innan alla dyra dlc

Jo till konsoll (ps3 & xbox 360) så kostade dom typ 15€... men till PC var det gratis genom en patch.

1
Skriv svar