Super Mario Run nu släppt på Android

Robot
Super Mario Run nu släppt på Android

Nu kommer du inte ens undan rörmokaren på din smartphone.

#super-mario-run


Medlem
Super Mario Run nu släppt på Android

Var registrerad men nu när jag fick meddelande imorse att man kunde ladda ner så kändes det meh.
Hypen dog lite kan man säga

Gen
Medlem

Fick meddelandet inatt när jag skulle lägga mig. Verkar fungera hur bra som helst!

Medlem

"Mario springer själv framåt...", och hoppar över hinder och hoppar över fiender och hoppar över hål i marken.

De vill ha 109kr för ett spel som spelar sig självt, Nintendo i ett nötskal.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Testade spelet, känns som om det är gjort för barn eller mentalt handikappade. Riktigt dåligt.

Avstängd
Skrivet av Dunder:

"Mario springer själv framåt...", och hoppar över hinder och hoppar över fiender och hoppar över hål i marken.

De vill ha 109kr för ett spel som spelar sig självt, Nintendo i ett nötskal.

Håller med. Vi är bara en touch-kontroll ifrån
att betala för Let's play-videos i app-format.

Jag älskar Mario-spel men just
detta är bara löjligt enligt mig.

Medlem
Skrivet av Dunder:

"Mario springer själv framåt...", och hoppar över hinder och hoppar över fiender och hoppar över hål i marken.

De vill ha 109kr för ett spel som spelar sig självt, Nintendo i ett nötskal.

Trodde att Mario sprang själv och att man själv skulle klicka för att hoppa över objekt eller fiender, typ som Geometry Dash.

Har inte testat spelet men kan någon förklara vad för "player input" som finns om Mario gör allt sådant automatiskt?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jodå här kommer man undan, min skärm är spräckt och kan inte vara igång utan massa problem så innan Juni eller så så kommer jag klara mig :P.

Medlem

När nintendo skrev att de blivit inspirerade av att pokemon go blev så storsucce, och att de skulle göra super mario run. Jag trodde att det skulle vara ett spel där man är utomhus och rör sig. Alltså lite som pokemon go, någon slags altered reality... Något jag var väldigt hypad på!

Blev väldigt besviken när det visade sig att det inte alls var så...

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Newklear:

"Mario springer själv framåt...", och hoppar över hinder och hoppar över fiender och hoppar över hål i marken.

De vill ha 109kr för ett spel som spelar sig självt, Nintendo i ett nötskal.

Trodde att Mario sprang själv och att man själv skulle klicka för att hoppa över objekt eller fiender, typ som Geometry Dash.

Har inte testat spelet men kan någon förklara vad för "player input" som finns om Mario gör allt sådant automatiskt?

Mario tar sig över enklare saker själv, t.ex 1 block högt, 1 eller 2 blocks hopp. Även 1 block höga fiender tar han sig över, men det går att hoppa på dessa för att få 1 coin.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Newklear:

"Mario springer själv framåt...", och hoppar över hinder och hoppar över fiender och hoppar över hål i marken.

De vill ha 109kr för ett spel som spelar sig självt, Nintendo i ett nötskal.

Trodde att Mario sprang själv och att man själv skulle klicka för att hoppa över objekt eller fiender, typ som Geometry Dash.

Har inte testat spelet men kan någon förklara vad för "player input" som finns om Mario gör allt sådant automatiskt?

Handlar om misstolkning av ord i översättningar,
Mario Springer av sig själv, kliver och klättrar över små hinder.

Du som spelare kontrollerar hop, i tajming så att du kan till viss del ändra riktning på Marios sprint och på så vis kontrollera din spelar avatar.

Medlem

Det är helt klart det bästa spelet i genren. Gillar man inte genren Endless Runners så kan man helt enkelt spela andra spel.

Vill ni ha ett riktigt Mario-spel, köp en Nintendo-enhet tex Switch.

Enkelt.

Medlem
Skrivet av mill:

Det är helt klart det bästa spelet i genren. Gillar man inte genren Endless Runners så kan man helt enkelt spela andra spel.

Vill ni ha ett riktigt Mario-spel, köp en Nintendo-enhet tex Switch.

Enkelt.

Alla har naturligtvis sin smak, personligen tycker jag inte ens det här är i närheten av rayman fiesta run.

Medlem

Kommer aldrig röra nintendo-spel förens jag ser dom på PC. Ser ner på nintendo mer än EA.

Medlem
Skrivet av mill:

Det är helt klart det bästa spelet i genren. Gillar man inte genren Endless Runners så kan man helt enkelt spela andra spel.

Vill ni ha ett riktigt Mario-spel, köp en Nintendo-enhet tex Switch.

Enkelt.

Beror på vad man inkluderar i den genren. Spel som Mickey Hooks t.ex. är sjukt mycket bättre än detta.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av mill:

Det är helt klart det bästa spelet i genren. Gillar man inte genren Endless Runners så kan man helt enkelt spela andra spel.

Vill ni ha ett riktigt Mario-spel, köp en Nintendo-enhet tex Switch.

Enkelt.

Japp om man vill vänta tills vintern, så japp......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Kan varmt rekommendera Rayman Fiesta för de som är skeptiska eller inte vill lägga ut 100:- på Super Mario Run.

Billigare, snyggare, roligare, och mer innehåll.

-https://itunes.apple.com/se/app/rayman-fiesta-run/id657811530
-https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ubisoft.rayman.fiestarun


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av m4gnify:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Newklear:

"Mario springer själv framåt...", och hoppar över hinder och hoppar över fiender och hoppar över hål i marken.

De vill ha 109kr för ett spel som spelar sig självt, Nintendo i ett nötskal.

Trodde att Mario sprang själv och att man själv skulle klicka för att hoppa över objekt eller fiender, typ som Geometry Dash.

Har inte testat spelet men kan någon förklara vad för "player input" som finns om Mario gör allt sådant automatiskt?

Mario tar sig över enklare saker själv, t.ex 1 block högt, 1 eller 2 blocks hopp. Även 1 block höga fiender tar han sig över, men det går att hoppa på dessa för att få 1 coin.

Lol! Låter som nåt för en lhs:are=)


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Borde döpa om namnet till Mario Stroke för iaf jag flippade på det här spelet. Stör mig så hårt på att gubben går automatiskt och så ska man samla ihop dom där mynten x 3. Stör mig även på att man förlorar Toad-gubbar när man förlorar ett Rally.

1
Skriv svar