Diablo III-säsonger kommer till konsol nästa vecka

Robot
Diablo III-säsonger kommer till konsol nästa vecka
Medlem
Diablo III-säsonger kommer till konsol nästa vecka

tyvärr så kommer de bli sönderhackade rätt fort, då konsoler lider av det rätt så hårt just i d3


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Så länge det inte finns crossplay får man fortsätta köra alla co-op på mastah race PC även om jag gillar min PS3 & PS4. 9 säsonger efter är ju ytterligare ett bra exempel på varför vissa titlar aldrig hamnar i min konsol med tanke på att titlarna oftast också är dyrare på konsol. Sorgligt.

Medlem

Omöjligt att köra multiplayer på konsol. Alla fuskar..
SP är okej.

Medlem
Skrivet av Freywiind:

tyvärr så kommer de bli sönderhackade rätt fort, då konsoler lider av det rätt så hårt just i d3

Nja det här kommer göra det mycket lättare att hitta fuskarna.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Spelar någon detta fortfarande? Path of exile är ju 10 ggr bättre, och dessutom gratis.


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Gandy:

Spelar någon detta fortfarande? Path of exile är ju 10 ggr bättre, och dessutom gratis.

Smaken är som baken

Medlem
Skrivet av Gandy:

Spelar någon detta fortfarande? Path of exile är ju 10 ggr bättre, och dessutom gratis.

Just nu är det paus för det finns så mycket annat att spela men ja, D3 är min goto fix för hack n slash. PoE ser tråkigt ut för mig. Har sneglat lite på Grim Dawn dock men min backlog är legendarisk vid detta laget.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:
Skrivet av Gandy:

Spelar någon detta fortfarande? Path of exile är ju 10 ggr bättre, och dessutom gratis.

Smaken är som baken

Jag har flera gånger försökt ge PoE en chans. Men tröttnar efter bara några timmar och avinstallerar det. Tycker det är extremt stelt. Har spelat D3 av och till sedan det släpptes, jag kan fastna veckovis i det ett par gånger om året

Medlem

Vad då säsong??? Är väll ingen tv serie? Känner att jag har missat något här..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hur ska detta gå med alla dupade items?

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Rydell1986:
Skrivet av Gandy:

Spelar någon detta fortfarande? Path of exile är ju 10 ggr bättre, och dessutom gratis.

Smaken är som baken

Jag har flera gånger försökt ge PoE en chans. Men tröttnar efter bara några timmar och avinstallerar det. Tycker det är extremt stelt. Har spelat D3 av och till sedan det släpptes, jag kan fastna veckovis i det ett par gånger om året

PoE är ju också "lite rörigare" än D3. I D3 kan du inte göra fel, du kommer kanske behöva lite längre tid att komma till lvl 70 om du använder fel skills på fel sätt, men i PoE kan du verkligen köra in i väggen om du speccar fel. Vilket medför att spelet inte är så nybörjarvänligt som D3 och många andra spel är, men tar man sig över de första hindren så möts man av en helt annan möjlighet till att bygga sin egen build. Även om där är en del builds som är väldigt bra och populära så dyker det alltid upp nya builds då folk lyckas klura ut lite trevliga synergier mellan olika items och skills.

En trevlig sak med PoE är att det inte är baserat på item sets, och devs fick en fråga i senaste QA om hur tänkte ang saker som finns i andra arpg som tex guld som valuta, setitems etc. Och något som de inte vill ha i PoE är set items vilket bara det är en stor fördel kontra D3 tycker jag. D3 är ju bara set items som gäller, och när du har ditt set, då ska du hutta samma item fast ancient, och sen ancient ancient... Om man inte går på sista steget direkt dvs =P

1
Skriv svar