Niohs senaste patch bjuder på nya sidouppdrag och titlar

Robot
Niohs senaste patch bjuder på nya sidouppdrag och titlar
Medlem
Niohs senaste patch bjuder på nya sidouppdrag och titlar

Bra spel. Dock är bossarna rätt så mediokra. Flera av dem har jag dessutom lyckats döda på första försöket och jag är långt ifrån proffs på Souls-spelen.

Gnällkuk

Spelinformationen ser lite märklig ut, Koei utvecklare och Sony förläggare? Team Ninja är väl ändå utvecklare och Sony/Koei förläggare?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fastnade inte alls för spelet, har nog en bra bit över 1000 timmar på alla -souls och -borne lir men även om det är bättre combat i det här så tycker jag "känslan" i övrigt saknas.

Medlem
Skrivet av Hecce:

Fastnade inte alls för spelet, har nog en bra bit över 1000 timmar på alla -souls och -borne lir men även om det är bättre combat i det här så tycker jag "känslan" i övrigt saknas.

Jag hade kul med spelet men instämmer på att de inte har "själen" (huhu) av -souls eller bloodborne. De är ju närmare Ninja Gaiden än Souls-spelen i spelkänsla och tema. Kom och tänka på Onimusha till PS2 första gången jag såg Nioh t.o.m

Medlem

Kul och riktigt bra spel men håller med några föregående talare om att det inte riktigt finns någon känsla. Efter ett tag känns det mesta rätt enkelt men det kan ha att att göra med hur lätt det är att fixa bra gear genom att döda höglvlade Revenants. Märkts tydligt då alla Revenants i stort sätt har samma gear(dock i olika itemlvls). Sen är det alldeles för overpowered att bara blocka med vapnet, stamina-mätaren rör sig knappt.

Combaten är sjukt snabb, givande och rolig dock! Rekommenderas starkt även om jag tog upp en del negativa aspekter.

Medlem
Skrivet av mawe:

Kul och riktigt bra spel men håller med några föregående talare om att det inte riktigt finns någon känsla. Efter ett tag känns det mesta rätt enkelt men det kan ha att att göra med hur lätt det är att fixa bra gear genom att döda höglvlade Revenants. Märkts tydligt då alla Revenants i stort sätt har samma gear(dock i olika itemlvls). Sen är det alldeles för overpowered att bara blocka med vapnet, stamina-mätaren rör sig knappt.

Combaten är sjukt snabb, givande och rolig dock! Rekommenderas starkt även om jag tog upp en del negativa aspekter.

Är inte Revenants andra spelare som har dött?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

@Seraium: Yes och dom droppar gear när man dödar dom.

1
Skriv svar