Nintendo siktar på 20 miljoner Switch-konsoler första året

Robot
Nintendo siktar på 20 miljoner Switch-konsoler första året
Medlem
Nintendo siktar på 20 miljoner Switch-konsoler första året

Plockade hem en Switch från Tradera igår. Kunde inte hålla mig längre. Ju mer videos jag ser och ju mer jag läser om konsolen så blir jag mer och mer förälskad i dess portabla struktur. Har inte hittat några spel jag är supersugen på egentligen heller, men det kommer nog.

Känns som om deras mål om 20 miljoner enheter hänger helt och hållet på spel i dagsläget. Hoppas att E3 blir lika grymt som de utlovat, annars blir det nog upp med skiten på tradera igen illa kvickt.

Medlem

Köp Zelda för bövelen!

Medlem

ge mig min jävla 8-bit preorder istället!. Kunde inte bry mig mindre om switch.

Medlem

Om de fortsätter ge ut titlar med lika sköna lovord som Zelda blir det nog ett köp.

Jag kan inte rättfärdiga priset av all hårdvara på ett enda spel.

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Om de fortsätter ge ut titlar med lika sköna lovord som Zelda blir det nog ett köp.

Jag kan inte rättfärdiga priset av all hårdvara på ett enda spel.

Samma här, väntar på fler spel, ffa Mario, donkey kong, osv. Samt om de åtgärdar problemet vissa har med den ena joycon som tappar anslutningen ibland.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Har ingen Switch ännu, men kommer garanterat bli köp snart.
Spel som jag är sjukt sugen på:
Zelda, The binding of Isaac, Overcooked, The escapist 2, Snipperclipps.

Sepl jag är intresserad av: Snake pass, Shovel Knight, Steamworld Dig 2, Stardew valley, Flipping Death, Mr. Shifty.

Så måste säga att det komemr intressant content! Sen har vi ju Super Mario också ^^

Medlem
Skrivet av Haddock:

Har ingen Switch ännu, men kommer garanterat bli köp snart.
Spel som jag är sjukt sugen på:
Zelda, The binding of Isaac, Overcooked, The escapist 2, Snipperclipps.

Sepl jag är intresserad av: Snake pass, Shovel Knight, Steamworld Dig 2, Stardew valley, Flipping Death, Mr. Shifty.

Så måste säga att det komemr intressant content! Sen har vi ju Super Mario också ^^

Overcooked! Visste inte att det skulle komma. Spelat på PS4 och det var rätt kul faktiskt, i alla fall på AW med kollegorna. Stardew Valley körde jag 50h på Steam, riktigt bra spel. Kanske plockar upp det också. The Escapist såg nice ut. Tack för inspiration. Här kommer några av de spel jag vill ha som du inte nämnt:

Puyo Puyo Tetris
Mariokart 8
Seiken Densetsu (om de ser en engelsk release)
Lego City Undercover
Metal Slug 3

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:
Skrivet av Chiefen:

Om de fortsätter ge ut titlar med lika sköna lovord som Zelda blir det nog ett köp.

Jag kan inte rättfärdiga priset av all hårdvara på ett enda spel.

Samma här, väntar på fler spel, ffa Mario, donkey kong, osv. Samt om de åtgärdar problemet vissa har med den ena joycon som tappar anslutningen ibland.

De har redan återgärdat problemet med vänster joycon. Sen de som upplever problem kan lämna in till nintendo för få det löst. Finns en artikel om det på fz och andra sidor med! Själv har jag inget problem och det är inte alla som har haft något problem. Tror inte du behöver vara orolig på den fronten! Spelutbudet är ju tråkigt kan jag instämma även om zelda är extremt kul alla köper inte en konsol för ett spel dock

Medlem
Skrivet av takaii:
Skrivet av CliQue-SinneD:
Skrivet av Chiefen:

Om de fortsätter ge ut titlar med lika sköna lovord som Zelda blir det nog ett köp.

Jag kan inte rättfärdiga priset av all hårdvara på ett enda spel.

Samma här, väntar på fler spel, ffa Mario, donkey kong, osv. Samt om de åtgärdar problemet vissa har med den ena joycon som tappar anslutningen ibland.

De har redan återgärdat problemet med vänster joycon. Sen de som upplever problem kan lämna in till nintendo för få det löst. Finns en artikel om det på fz och andra sidor med! Själv har jag inget problem och det är inte alla som har haft något problem. Tror inte du behöver vara orolig på den fronten! Spelutbudet är ju tråkigt kan jag instämma även om zelda är extremt kul alla köper inte en konsol för ett spel dock

Jo det såg jag men jag tänker inte köpa en konsol för att sen behöva skicka in skiten för att få ett fel fixat som de vet finns där från början. Då väntar jag att köpa tills jag får en konsol där det är fixat från fabrik


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar