Destiny 2 är nu officiellt!

Robot
Medlem
Destiny 2 är nu officiellt!

Fränt! Skulle spela om det kom på PC, annars nej.

Medlem

Nice.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

På PC annars får det vara!

Medlem

Hoppas verkligen det kommer till PC :3

Medlem

PC tack!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

"För ungefär 50 minuter sedan gick Bungie ut på Twitter för att officiellt förklara Destiny 2 som något du bör se fram emot"

Vilken jävla kioskvältare med bilden. Men jag ä glad, såg fram emot Destiny innan det vart PS exklusivt nu får jag äntligen spela.

KoP
Medlem

Snark. 4 timmar körde jag nog Destiny och sen tröttnade jag så lär nog inte bli något köp utav Destiny 2.

Medlem

Jag kommer inte köpa detta, det första sög och ville bara ha dina pengar om och om igen. Activision förstörde det som kunde blivit ett bra spel.

Medlem

Är det bekräftat att det kommer till PC?

Medlem

Med lite över 1000 timmar i Destiny (och det är fortfarande riktigt skoj!) så är 2an givet köp

MEG
Medlem

Undra om det blir lika innovativt spel och bra story som i första spelet


signatur

Death is only the beginning

Medlem

It's my second destiny!

Medlem
Skrivet av Elixx:

"För ungefär 50 minuter sedan gick Bungie ut på Twitter för att officiellt förklara Destiny 2 som något du bör se fram emot"

Vilken jävla kioskvältare med bilden. Men jag ä glad, såg fram emot Destiny innan det vart PS exklusivt nu får jag äntligen spela.

Sen när var Destiny PS-exklusivt? Jag har då spelat det på både Xbox 360 och Xbox One så.
Enda exklusiviteten var tidsbegränsning på DLC:s, som nu kommer att bara 3 månader i 2:an (iaf om infon som läkts stämmer, blir lite mer normalt) istället för det helt sjuka 1 års tidsbegränsade exklusiviteten som var på vissa kartor, strikes och vapen i Destiny 1.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Kan ju tycka att Bungie skött hela Destiny-spektaklet ganska dåligt sedan release, hoppas på upprättelse med tvåan.

1
Skriv svar