Robot
EA Playground

Året är 1990, jag är åtta år och klockan halv tio ringer det ut för tjugominutersrast. Först ut på skolgården vinner, det ska kastas pappersflygplan som vikts i smyg under lektionen. Någon demonstrerar filmrullens överlägsenhet över pappersditon som komponent i rönnbärsskjutare, med sjysta blåmärken som följd. På gympalektionen spelar vi spökboll och efter skolan ska polarens nya bilbana köras in.


Inaktiv
EA Playground under luppen

synd att det nästan är bara nintendo som klarar av att göra spel bra på Wii.

Medlem

Uhm, grafiken var ful och det verkar inte vara DX10! Spelet är nog ett av dom fulaste på PC! Sedan vad menar ni med att man slänger med fjärrkontrollen? Jag har aldrig haft en fjärr på min Personal Computer!

Medlem

Stämmer.

EDIT: United argh! 4 Sekunder före. Citerade dock BBB Hoppas du är sarkastisk.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

det ser ju roligt ut


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

WTF united?? Vad mummlar du om? Det är ett wii spel vi pratar om här.

Medlem
Skrivet av xevyyr:

WTF united?? Vad mummlar du om? Det är ett wii spel vi pratar om här.

...

Medlem

Sarkasm bör läras ut i skolan.

Inaktiv
Skrivet av United:

Uhm, grafiken var ful och det verkar inte vara DX10! Spelet är nog ett av dom fulaste på PC! Sedan vad menar ni med att man slänger med fjärrkontrollen? Jag har aldrig haft en fjärr på min Personal Computer!

Är du full lr?


signatur

sleeplezz

Medlem

Hehe, det där var ju ganska märkligt spel
Kul att dom substiterar vanliga lekar som man lekte när man var mindre med ett datorspel där man gör just dom sakerna


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Inaktiv

Vad skulle man kunna sätta för åldersgräns? Alltså. Hur gammal skulle ni tippa på att man måste vara för att spela det? Tänkte till mina småsyskon (:


signatur

O'rly? Ya'rly!

1
Skriv svar