Ship Simulator 2006

Robot
Ship Simulator 2006

Sjömanskap omges av ett romantiskt skimmer - se världen, kämpa mot rytande stormar och odla knepiga skägg. Men fungerar det som spel, när du inte får se mer än några kvadratkilometer hamn? Ja, faktiskt. Och vi vill ha mer.


Medlem
Testat - Ship Simulator 2006

Hah, så bra? Aldrig varit så mycket för båtar, ser också tråkigt ut utan matroser på däck ju


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

inga vågor e de heller! Va inget för mig.. hoppas på Ship Sim 2007 att de blir bra då som sagt att de skall finnas vågor och mp...

Medlem

Jag älskar det här spelet, dom mesta simulatorer som finns älskar jag, men det här var skönt med tanke på att det var fartyg man fick köra.. Dock så är det ju det med vågor och mp stöd som inte finns som känns lite tråkigt.
Med tanke på att deras huvedtanke med simulatorn var att träna riktigt kaptener.. Men men hoppet finns för en ny simulator nästa år

Medlem

Tycker recensionen stämmer bra. Jag inväntar dock nästa version, har spelat ett par timmar, det är roligt att sitta och styra fartyg, men själva uppdragen tyckte jag blev för enformiga.
Titanic var tråkigt tyckte jag, roligaste var nog "harbor patrol" båten och att styra de största containerfartygen var nog den roligaste utmaningen.

1
Skriv svar