Full Auto 2: Battlelines

Robot
Full Auto 2: Battlelines

Det första Full Auto-spelet utvecklades exklusivt till Xbox 360 och imponerade föga. Kanske var det därför som Sega bestämde sig för att släppa nästa del till Sonys nya maskin. Plattformsbytet hjälpte dock föga - Full Auto 2: Battlelines är nämligen inte heller någon höjdare.


Medlem
Playstation 3-test - Full Auto 2

Blev inte full auto utsett till det sämsta racingspelet till 360?

Medlem

Jo, för att de som de tänkt ha med inte kom med, det här är vad spelet skulle ha varit... inte för att det lär bli mycket bättre...

Medlem

Jag skulle vilja se ett nytt Twisted Metal. Tror det fanns ett annat till playstation som påminer mycket om Twisted Metal fast jag kommer inte ihåg namnet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Jag skulle vilja se ett nytt Twisted Metal. Tror det fanns ett annat till playstation som påminer mycket om Twisted Metal fast jag kommer inte ihåg namnet.

Finns ju ett hyffsat nytt, visserligen är det till PSP.

Minns demot till Full Auto 1, kul i 5 min. Om detta är likadant är det knappast värt pengarna.

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Jag skulle vilja se ett nytt Twisted Metal. Tror det fanns ett annat till playstation som påminer mycket om Twisted Metal fast jag kommer inte ihåg namnet.

Tänker du på Vigilante 8?

Medlem

Vi har ju även Rogue Trip som är jävligt roligt, dock inte lika kul som Twisted Metal och Vigilante 8

Medlem
Skrivet av Qraft:
Skrivet av Night Hawk:

Jag skulle vilja se ett nytt Twisted Metal. Tror det fanns ett annat till playstation som påminer mycket om Twisted Metal fast jag kommer inte ihåg namnet.

Tänker du på Vigilante 8?

Vigilante 8 var det. Väldigt kul att köra med kompisar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

twisted metal till ps2an var ju klockrent på förfesten=)

Inaktiv

twisted metall va min största kärlek till ps2...

och kommer det ett nytt snyggt, grymt, och förhoppningsvis lite mer banor än på ps2 versionen då blir man som ett barn på julafton

Inaktiv

Vill man se destruktiva fartdårar kan man bege sig till mitt område nära E4an i Solna, där försöksutskrivna idioter med kennybräck-psykoser börnar omkring i patetiska moddade bilar och leker Carmageddon i bostadsområdena. Den som lägger ut några feta spikmattor här blir dagens hjälte.

1
Skriv svar