Robot
Madden NFL 08

Det är en given storsäljare i Staterna men förutsättningarna är rätt så risiga här hemma där vi hellre inte spelar fotboll med händerna. Madden NFL är här med sin upphottade 2008-version av amerikansk fotboll för Xbox 360.


Inaktiv
Test - Madden NFL 08

gimme nba 2k8

Medlem

hmm bilderna i recensionen är från Wii-versionen?

Redaktör

Mitt fel. Fixat, nu tror jag alla skärmdumpar är från 360-versionen.


signatur
Medlem

mycket bra recension måste jag bara säga:P och tänkte precis på det också att bilderan var från wii:P
keep upp the good work!!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

07´an får hålla ett tag till åt mig. ska nog satsa på NHL08 som nästa sportspel.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Off-topic:

Min gamla moderklubb Limhamn Griffins tog hem SM-guldet nu i helgen, mot Carlstad Crusaders, som för sjätte året i rad åkte hem med en silvermedalj.


signatur

Nää tack ... blood bowl ska det vara


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Enligt recension ar det lång tid att spela igenom en säsong av NFL. Jag vill dock hävda att detta är ett av de få sportspel man kan spela igenom en hel grundsäsong utan problem då den endast är 16 matcher. Hur många sportspel har en grundserie på endast 16 matcher? Finns det något spel som har kortare säsonger? Slutspelet är inte heller det långt, endast 3 matcher för vissa och 4 som mest för andra lag (Wildcard).

Medlem

För övrigt diskuteras inte det faktum att spelet lider av en drös buggar både vad gäller själva matcherna samt franshise-läget. I franshise rapporteras viss statestik dubbelt upp samt att det blir snabbt brist på free-agents efter några säsonger. Vad gäller matcherna är det grymt mycket fumbles och interceptions vilket förstör spelupplevelsen om man vill ha något som liknar riktigt amerikansk fotboll. Om man inte vet hur det spelas egentligen kanske detta inte stör så mycket men annars är det olidligt.

1
Skriv svar