Grand Theft Auto IV

Robot
Grand Theft Auto IV

Gamers har köat med plånbok i hand. Spelhatare skrikit om moralens förfall. FZ tvingas gräva djupt i betygssäcken. Rockstar har gjort ett nytt GTA och allt är ungefär som det brukar, inklusive att de än en gång överträffar sig själva.

#rockstar-north, #grand-theft-auto-iii, #gears-of-war, #grand-theft-auto-san-andreas


Inaktiv
GTA IV - världens bästa spel?

Kort men intressant läsning. Hoppas verkligen att butikerna får in lite fler ex utav Ps3 verren nästa vecka. Känns lite jobbigt att bli lämnad utanför

Medlem

rätt kasst imo, dom har ju bantat spelet grovt förutom grafiken från San Andreas.

Medlem

Den enda jag saknar är möjligheten att köpa ställen, att kunna styrketräna och motionera för att få bättre fysik samt möjligheten att lära sig nya saker som att slåss köra bil m.m., men jag antar att Rockstar sparar lite material till nästa GTA Trots att spelet saknar detta så är de utan tvekan de bästa GTA-spelet och mycke möjligt de bästa spelet någonsin, inte långt ifrån iaf.

Medlem

Blir ett köp alltså


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Har faktist gått förbi Rockstar North i Edinburg när vi var i skottland.

Medlem

Mycket mycket bra recension, jag verkligen sitter och grinar att det inte kommer till PC... än.. Jag har inte pengar att köpa varken 360 eller Ps3an =(((.

Spelet i sig verkar vara helt totalt sjukt... ja, jag hittar inte ord


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Inte - "världens bästa spel?"
Utan - "världens bästa spel!"


signatur

// Peace

Medlem

Det är ren tortyr att läsa om det här spelet och inte ha möjlighet att spela det!

Inaktiv
Skrivet av Lanparty:

rätt kasst imo, dom har ju bantat spelet grovt förutom grafiken från San Andreas.

Vilket är den bästa med hela spelet. San Andreas var alldeles för stort för sitt eget bästa. Härligt att de har gått tillbaka till att satsa på kvalitet istället för kvantitet!

Medlem

Som alla andra längtar jag oändligt till en PC version....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

VÄRLDENS BÄSTA SPEL LÄTT


signatur

The only one: DutyEA

Medlem

spelat de nu i 20h på min ps3 klarat 30% och må säga att de är bland de bästa spelen jag kört

Medlem

jag har hunnit skrapa sp-delen på ytan och mp har jag kört några omgångar och jag älskar spelet.
Det var kärlek vid första ögonskastet
Bästa spelet till 360 hitills.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Lanparty:

rätt kasst imo, dom har ju bantat spelet grovt förutom grafiken från San Andreas.

Bantat? GTA IV har extremt mycket mer innehåll än san andreas.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sluta fresta oss FZ (och ni andra som har spelet) !!!

Sitter ju för fasiken här med en dator som klarar av nyaste PC spelen på högsta inställningar... Men ingen GTA IV har man. Äger inte en 360 eller PS3, inte heller en HDTV...

Dräglar som ***!!!

(Är spelet verkligen så bra?)

:O:evil::|

Medlem

helvete, varför har jag varken xbox eller 360?

Medlem

inget om fysiken o animationerna? eller missade jag det >.< de e ju de enda jag dreglar efter

Medlem

Varför recenserades det inte i FZ tv? Det är ju fredag+ det skulle vara kul att säga...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

Varför recenserades det inte i FZ tv? Det är ju fredag+ det skulle vara kul att säga...

De saknar väl möjlighet att spela in på konsoller? Har jag för mig, stena mig inte om jag har fel.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Exeron:

Varför recenserades det inte i FZ tv? Det är ju fredag+ det skulle vara kul att säga...

De saknar väl möjlighet att spela in på konsoller? Har jag för mig, stena mig inte om jag har fel.

tänkte osså varför de inte kom på fz tv .. tänkte också att hur svårt e de egentligen. Koppla tv'n till datorn o recca bara :s ni äär trots att ett stort it företag !! om det är ett företag dvs, men ni fattar va ja menar >.<

Redaktör
Skrivet av Exeron:

Varför recenserades det inte i FZ tv? Det är ju fredag+ det skulle vara kul att säga...

Tro oss, vi försökte. Men vi kan inte spela in från konsol än (det är på gång), därför blev det ingen videorecension denna gång.


signatur
Medlem

"För första gången på sju år levererar Rockstar ett helt nytt GTA"
Woot? Sju år?

Inaktiv

"Världens bästa spel".... Pah! Med så mycket problem både tekniskt och gameplay är det inte ens nära.

Medlem

Någon som vet om PS3:an har samma problem med bilduppdateringshastigheten?


signatur
Medlem

Bara jag som gillade deras nya behov system(eller vad man nu ska kalla det, finns en nyhet om det här i FZ)? Dvs hur folk reagerar om du kör på dom med bilar osv, är aldrig samma om och om igen, känns väldigt verkligt!

Medlem

PC!!! orka vänta mer än 1 månad.

Medlem

Gillar det mesta av det so far, enda jag stör mig på är bilfysiken när man kör/krockar. Det är som att alla vägar är en isgata :/

Medlem
Skrivet av prof:
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Exeron:

Varför recenserades det inte i FZ tv? Det är ju fredag+ det skulle vara kul att säga...

De saknar väl möjlighet att spela in på konsoller? Har jag för mig, stena mig inte om jag har fel.

tänkte osså varför de inte kom på fz tv .. tänkte också att hur svårt e de egentligen. Koppla tv'n till datorn o recca bara :s ni äär trots att ett stort it företag !! om det är ett företag dvs, men ni fattar va ja menar >.<

Läs här

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=37189


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av fegis:

Någon som vet om PS3:an har samma problem med bilduppdateringshastigheten?

både xbox 360 och PS3 lider av låg bilduppdatering när väldigt mycket händer på skärmen, så det du upplever är inget ovanligt. Dock ska bilduppdateringen vara mer stabilare på PS3 än 360 enligt samtliga recensioner som finns att läsa.

On topic:
GTA IV är helt klart kandidat till årets spel, men vi ska inte ropa hej ännu, finns VÄLDIGT många spel som kommer detta år som kan skaka om spelvärlden.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skriv svar