Penny Arcade Adventures: Episode 2

Robot
Penny Arcade Adventures: Episode 2

Är Penny Arcade i spelform något för den breda massan eller är det bara fansen som kan älska det? Den andra delen i deras äventyrsserie är här.


Medlem
Vi testar Penny Arcades andra äventyr

Förstår inte på hur den internetserien kan ha blivit så stor.. Den är inte änns rolig :/

Vill inte flama bara skriver det jag tycker.

Medlem

Jag diggar dem skarpt, en del är riktigt roliga. Personligen tycker jag dock att Cyanide and Happiness är mycket roligare...

Spel baserat på dem, någon? :>

Hur som helst, gillar vad jag spelat av båda Penny Arcade-spelen, har bara spelat demo-versionerna på Steam men de har verkligen charm - känner för att köpa dem, vet inte vad som hindrar mig egentligen...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Loading:

Förstår inte på hur den internetserien kan ha blivit så stor.. Den är inte änns rolig :/

Vill inte flama bara skriver det jag tycker.

Jag kan hålla med om det. Visst kan det vara roligt ibland men i det stora hela är det inte min typ av humor.

Medlem

All hail FruitFucker 2000!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

läser serien och ibland är den rätt kul, ibland ganska trist.
Säger inte att det är en dålig serie men det finns många bättre.

Medlem

Har laddat ner båda espisoderna och provat trial på xboxllive men får inte den där wov känslan det här vill jag ha? Någon som vet hur länge spelen varar och hur stora dem är? Vore bra oxå att veta ifall spelen är återspelbara efter en runda ?

Hur många timmar kan man förävnta sig av varje esp av dessa spel?

Notera att jag är mycket intresserad men vill veta mer då jag köpt en del titlar på live men som jag bara spelat 1gång efter det och tröttnat då dem var hellt enkelt för korta eller för svåra. Jag provar alltid trial men det visar inte alltid hur spelet ser ut när man har hela tyvärr.

Medlem

Heh, lite sent svar här men jag bidrar med både åsikt och fråga;

Jag har spelat igenom den första episoden till PS3 och den var kalasbra, satt och skrattade en hel del för mig själv, vilket sällan händer, främst på spelfronten! Det gav mig nog en... 8 timmar skulle jag tro, give or take, det kraschade en gång så fick plöja igenom en halvtimmes spelande igen, annars inga problem!

Nu till frågan; Episod 2 till PS3 har inte släppts än right? Det här är bara en recension av 360-versionen?


signatur
1
Skriv svar