Robot
Overlord II

Det finns spel som fyller dig och ger dig en lyckokänsla redan vid första anblicken. Ungefär som vid en förälskelse sprider det sig en iver att få spendera oräkneliga timmar med det. Codemasters Overlord II är en kandidat till den posten.

#overlord


Medlem
FZ klubbar säl i Overlord II

Första overlord var hur kul som helst så detta låter skoj


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Om detta blir årets spel så kanske det är värt att införskaffa ett

Medlem

Mm, första var grymt! Längtar efter den här

Medlem

haha jadu....

Medlem

Overlord I är faktiskt ett av de bättre spelen jag spelat Det här kommer bli grymt

Medlem

Klubba säl, verkar vara ett säl synt rått spel då

Medlem
Skrivet av Hizzi:

Klubba säl, verkar vara ett säl synt rått spel då

såå dålig ><

Medlem

hade missat overlord (1) :> spelade demot nyss det var kul

Medlem

Yeaah, Overlord 1 var ganska smys
Det som var lite tråkigt var att slåss, vilket man oftast använde sina små monster till iof (spelade f.ö aldrig igenom det, tänkte göra det nu i sommar när skola och plugg inte kan distrahera \o/), men hoppas dom har gjort något roligare med närstrider, så man inte bara nöter samma slag om och om igen.. fast då blir det kanske.. mindre kul.. I don't knoow!

Inaktiv

1an är underskattad, en modern klassiker.

Medlem

Jo gillar ettan starkt också.

synd att det inte finns nån sån där DLC till det spelet.

Medlem

Ettan e grovt överskattad imo.
Visst det var kul i början, men sen var det bara samma o samma o samma o Gissa vad? SAMMA hela tiden...

För att inte nämna rutten bandesign.. vet inte hur jävla länge jag satt fast i den dära skogen med trärötterna utan att veta vart jag skulle gå för att allt såg likadant ut.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Ettan e grovt överskattad imo.
Visst det var kul i början, men sen var det bara samma o samma o samma o Gissa vad? SAMMA hela tiden...

För att inte nämna rutten bandesign.. vet inte hur jävla länge jag satt fast i den dära skogen med trärötterna utan att veta vart jag skulle gå för att allt såg likadant ut.

Låter som nån behöver klubba en säl för att må bättreeeee! Vänd nu på minen och grabba första bästa tillhygge, vi ska ut på tur!


signatur

- r4z0r -

Inaktiv
Skrivet av Zymac:

Ettan e grovt överskattad imo.
Visst det var kul i början, men sen var det bara samma o samma o samma o Gissa vad? SAMMA hela tiden...

För att inte nämna rutten bandesign.. vet inte hur jävla länge jag satt fast i den dära skogen med trärötterna utan att veta vart jag skulle gå för att allt såg likadant ut.

Aa precis som i CS du vet där man skjuter HELA tiden :d.

Medlem

Ettan var ju riktigt underhållande, hoppas tvåan håller samma standard..

Medlem

Grejen är tror jag är att när 1an kom fanns det inga förväntningar på det eftersom ingen visste om det nästan när det kom, det var senare som det fick mer uppmärksamhet.

Medan nu är man spelat 1an har man stora förväntningar på 2an vilket jag tror kan göra spelet sämre än vad man tror.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Hr Hamwich:
Skrivet av Zymac:

Ettan e grovt överskattad imo.
Visst det var kul i början, men sen var det bara samma o samma o samma o Gissa vad? SAMMA hela tiden...

För att inte nämna rutten bandesign.. vet inte hur jävla länge jag satt fast i den dära skogen med trärötterna utan att veta vart jag skulle gå för att allt såg likadant ut.

Aa precis som i CS du vet där man skjuter HELA tiden :d.

Ja CS e riktigt skräp...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Omg Vill haa!! Älskar första spelet!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Underbart kul att slå ihjäl sälar!

1
Skriv svar