Ratchet & Clank: A Crack in Time

Robot
Ratchet & Clank: A Crack in Time

A Crack in Time är en av höstens Playstation 3-exklusiva titlar, ett skarpladdat vapen i konkurrensen mot Xbox 360. Vapen är också en stor anledning till att köpa det här spelet men det finns fler, läs vidare för att ta reda på vilka.

#ratchet-clank-a-crack-in-time, #insomniac-games


Medlem
Vi testar nya Ratchet & Clank

Trevligt med positiva recensioner. Spelet är bokat, betalt och hämtas ut på fredag. Specialutgåvan hade verkligen riktigt trevligt innehål och Gamestop en lika trevlig deal med den.

Medlem

Fick ett mail från MegaStore igår att de skickat min collectors edition, hoppas på att ha den åtminstone imorgon men med lite tur redan idag Kommer i vilket fall att bli en helg med väldigt dålig produktivitet frånsett spelandet

/ LordDaimos

Medlem

Det här måste jag skaffa så fort jag har råd! En av mina absoluta favoritserier! Det är alltid lika underbart att få hoppa in den underbara, färgglada världen i R&C

Medlem

Bokat!


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Spelet är så otroligt snyggt, synd bara att det är ett shoot-em-up, helt ointressant för min del. Tacka vet jag Mario Galaxy!

Medlem

Ska skaffa detta!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Hade det i brevlådan när jag kom hem, blir en kväll i soffans tecken ikväll!

/ LordDaimos

Medlem

Synd att jag inte har rätt konsol, det är en mysig serie

Medlem

signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Testade demot precis och vad fantastiskt mycket bättre inlevelse det blev med högre fps!

Vet inte om det var 60 i tools of destruction men denna gången känns grafikmotorn välputsad till det yttersta.

Inaktiv
Medlem

Fyra timmar in i spelet nu och det är riktigt bra! Känns som de har en del fräscha pussel sen Tools of Destruction och Quest for Booty. Blir nog många timmar i detta spel

/ LordDaimos

Medlem

Köpt


signatur

Rawr

Medlem

Hellt suveränt spel och underbar recension. Underbar recension när recensenten lever sig in i spelet. Fick inte min collectors edition förräns idag, men nu skall jag iaf spela hela helgen.

Får skicka iväg tanten till sovrums tv hehe. Och ungarna får man skicka till farmor och farfar lol.

1
Skriv svar