Battlefield: Bad Company 2

Robot
Battlefield: Bad Company 2

Electronic Arts visar upp sin höst- och vårkollektion under en heldag i London, vi var där och spelade Battlefield: Bad Company 2 tills fingrarna skavde.

#battlefield-bad-company, #call-of-duty-modern-warfare-2, #dice


Medlem
Vi lirar Bad Company 2

skulle det inte vara en stor förhandstitt?
inte så stor skillnad eller egentligen ny info på denna som den förra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Lätt köp! Så j***a nice spel imo. Längtar sin i....

Inaktiv
Citat:

Han valde sina ord noga och på den direkta frågan om dedikerade servrar hade han inget definitivt svar i dagsläget, vilket även gäller modstöd.

Var det inte sagt att det skulle vara dedikerade servrar till PC?


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Fan jag är så jävla avundsjuk på dig spiken! Jag vill också spela!
Så jäkla sugen på detta spel, DICE is the awesome!
Synd dock att filmerna i nyheten inte var purfärska Men annars mycket gott i förhandstitten. Bra skrivet spiken!
Keep it up!

Medlem

När Gordon nyligen intervjuades av BashandSlash så nämde han att dom högst troligt kommer köra dedikerade servrar i en lösning liknande den de haft i tidigare spel.

Inaktiv
Skrivet av Lilleputten:
Citat:

Han valde sina ord noga och på den direkta frågan om dedikerade servrar hade han inget definitivt svar i dagsläget, vilket även gäller modstöd.

Var det inte sagt att det skulle vara dedikerade servrar till PC?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35062

Precis, helt plötsligt är det "inget definitivt svar".

Medlem

Verkar som att Dice har lite kärlek kvar
Hoppas på mkt content också som extra vapen o maps o så
Kan bli ett köp till datorn nu när den orkar o köra Arma 2 så lär det nog gå att köra Bf Bc 2 också

Medlem

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Ah fusk! Vill också ha!

Medlem

Jag spyr av glädje. Älskar DICE.

Medlem
Skrivet av Kimukun:

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag med!!!!!!!!!:up::D

Medlem

Det här bli nog ett köp, synd bara att man inte hinner spela så mycket numera. Jag har missat hela MW2 debatten, någon som kan ge en kort sammanfattande info vad den är om?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Ser trevligt ut som fan.
Några av dom coolaste spelupplevelserna jag haft kom från Battlefield två så förväntningarna är höga så att säga.

Medlem

Läääääängtaaaaaaar!!!!

Medlem

Blir nice! Separat utveckling till PC! Det kan inte faila! :P:P:P:P:P

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Det här bli nog ett köp, synd bara att man inte hinner spela så mycket numera. Jag har missat hela MW2 debatten, någon som kan ge en kort sammanfattande info vad den är om?

Det finns inga dedikerade servrar till MF2 till pc, alltså ingen server lista utan det är ett matchmaking-system, vilket är en rejäl spark i arslet på pc spelarna. Det är alltså en portning från konsol verisionerna till pc, vilket gör så att det inte finns dedikerade servrar, inget moddande, inget "lean" bakom hörn, då det inte finn på konsol, samt att man bara kan köra 9 vs 9 max.

Medlem

Låter trevligt, får hoppas det blir dedikerade servrar också.


signatur

SneL fezt heSt

Inaktiv
Skrivet av aspunk:
Skrivet av Lilleputten:
Citat:

Han valde sina ord noga och på den direkta frågan om dedikerade servrar hade han inget definitivt svar i dagsläget, vilket även gäller modstöd.

Var det inte sagt att det skulle vara dedikerade servrar till PC?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35062

Precis, helt plötsligt är det "inget definitivt svar".

Tänkte exakt samma sak

Längtar!! 1:an var sjukt bra och det verkar ju bara bli bättre

Medlem

Ahhh va mastig.. jag orkar nog inte läsa igenom hela idag! Men nice ändå


signatur

bäst

Medlem

Väldigt besviken på recentionen. Inte speciellt mycket information utöver det man redan visste.

Sen verkar testarna inte direkt ha nån koll på gameplayet heller. Medicen har varit den bästa infanteriklassen ända sen 1942 och om de gör om det så att den klassen även har ett bättre vapen kommer den användas ännu mer än vad den redan gör. Tycker det är bra att medicen har lite sämre vapen.

Medlem
Skrivet av Molotov:

skulle det inte vara en stor förhandstitt?
inte så stor skillnad eller egentligen ny info på denna som den förra.

Precis!

Vart tog alla frågor som vi ställde här på FZ vägen?

Dedikerade servrar var ju tidigare helt "confirmed" eller vad man säger. De gick ju ut med det för att vinna lite "goodwill" på Infinitiwards tabbe.

Medlem

Även om jag tyckte Pinball Illusions var trevligt till min Amiga 1200 på sin tid var det med Battlefield 1942 som mitt hjärta verkligen började klappa för Dice. De har i min mening lyckat bibehålla kvalité och ett fett underhållningsvärde genom sina titlar. Till min förvåning släpptes aldrig Bad Company till PC vilket fick mig att muttra då FPS på konsol aldrig varken tilltalat eller fungerat särskilt väl för mig. Att BC2 släpps till PC resulterar från min sida i ett garanterat köp. Jag förväntar mig ett höjdar-FPS och jag vet att Dice kan och kommer att leverera det - såsom de alltid gjort. Go Dice go!

Medlem
Skrivet av Molotov:

skulle det inte vara en stor förhandstitt?
inte så stor skillnad eller egentligen ny info på denna som den förra.

Tänkte precis samma sak. Fick dubbelkolla flera gånger att det inte var den gamla nyheten jag läste.

Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Citat:

Han valde sina ord noga och på den direkta frågan om dedikerade servrar hade han inget definitivt svar i dagsläget, vilket även gäller modstöd.

Var det inte sagt att det skulle vara dedikerade servrar till PC?

Precis, vad f-n menar han med "inget definitivt svar"??? Dom gick ju själva ut och stolt annonserade just detta för inte länge sen?!

Medlem

Förstörliga miljöer ger i princip alltid mer spelglädje, Red Faction tog nästan konceptet till perfektion och det är kul att se att även Bettlefield-serien börjat skärpa sig. Håller de den nivå som antyds, något liknande den i Red Faction, så blir jag mycket nöjd.
De förstörliga miljöerna i föregående spel var tyvärr ett skämt...

Inaktiv

Hur kommer man till "den mastiga förhandstitten"?

Medlem

Gillar skarpt hur klasserna modifierats!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KnäckeHäxan:
Skrivet av Molotov:

skulle det inte vara en stor förhandstitt?
inte så stor skillnad eller egentligen ny info på denna som den förra.

Precis!

Vart tog alla frågor som vi ställde här på FZ vägen?

Dedikerade servrar var ju tidigare helt "confirmed" eller vad man säger. De gick ju ut med det för att vinna lite "goodwill" på Infinitiwards tabbe.

En del frågor fick vi svar på men tiden är alltid begränsad under sådana här intervjuer. Om det är någon information du saknar ska jag försöka vidarebefordra dem till Dice.


signatur
12
Skriv svar