Robot
God of War III

Tredje och antagligen sista delen för Kratos blodiga hämnd släpps i mars nästa år. FZ har fått sin första smakbit av köttet, och nog verkar det som om det blir tredje gången gillt för den bleka hämnaren.

#sony, #god-of-war-ii, #eat-sleep-play, #sce-studios-santa-monica, #ninja-gaiden-sigma-2


Medlem
Så känns God of War III

Det här är ett spel jag sett fram emot sen slutscenen i tvåan. Visste då att jag måste köpa en ps3:a och nu när jag har en, är väntan otroligt olidlig


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Det här är ett spel jag sett fram emot sen slutscenen i tvåan. Visste då att jag måste köpa en ps3:a och nu när jag har en, är väntan otroligt olidlig

Hehe... farligt att ha sådana förväntingar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av KlosterKatten:

Det här är ett spel jag sett fram emot sen slutscenen i tvåan. Visste då att jag måste köpa en ps3:a och nu när jag har en, är väntan otroligt olidlig

Hehe... farligt att ha sådana förväntingar.

Njäe, har spelat 1an och 2an så vet ju var jag förväntar mig


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hata gudarna<3 dem ska dö

själv har jag inte spelat 1 och 2:an men efter jag såg demo på 3:an öppnades mina ögon för detta spelet så det blir nog o köpa gow collection o spela igenom 1 och 2:an innan detta kommer :):heart:

Inaktiv

Demot har väldigt bra flyt, men harpyeflygandet hann jag tröttna på redan där. Generöst med två bossfighter och båda var bra. Och ett litet minispel på slutet.

Medlem

Vill spela demot, så långt kvar tills mars.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Länge sedan jag fick detta demo, helt klart underbart!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av KlosterKatten:

Det här är ett spel jag sett fram emot sen slutscenen i tvåan. Visste då att jag måste köpa en ps3:a och nu när jag har en, är väntan otroligt olidlig

Hehe... farligt att ha sådana förväntingar.

Njäe, har spelat 1an och 2an så vet ju var jag förväntar mig

Jag har bara kört på PSP..Trodde alldrig man kunde göra så bra spel till denna maskin...Får hoppas detta kommer till PSP också....

Medlem

Enda smolket är att chains of olympus bara finns till psp, hårdvaran som saknas i samlingen.
Om demot av trean är något att ha som bas när man siar om framtiden så har vi ett kanonspel att se fram mot.

Medlem

Helt klart en av de bättre spelserierna som gjorts, och jag hoppas att 3:an gör mig nöjd och glad och att jag sitter och småmyser med "woa, jävlar vad det såg tufft ut!".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har inte spelat föregångarna, men blev förälskad när jag spelade demot! Det är något med det sadistiska och brutala våldet som helt enkelt får en att tända till. Ska helt klart köpa 1:an och 2:an som nu kommit ut i "polerade" versioner till PS3.

Medlem

Ettan och tvåan är bland de bästa spelen till förra generationen, och det ser ut som att trean kommer gå åt samma väg den här generationen!

Ser verkligen fram emot det här!

Medlem

Fick ett demo av psn för några veckor sen, måste säga att känslan helt klart sitter kvar och att spelet är efterlängtat! De som lirat tidigare spelen och uppskattat dom kommer nog inte bli besvikna!

Medlem

skickades ju ut nycklar till demon för rätt länge sen...

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Enda smolket är att chains of olympus bara finns till psp, hårdvaran som saknas i samlingen.
Om demot av trean är något att ha som bas när man siar om framtiden så har vi ett kanonspel att se fram mot.

Jo jag vet...Jag har bara kört god of war på PSP och blev impad av vad de kunde göra på den maskinen...därför hoppas jag att de gör en version av detta till PSP...Vi vet ju vad PSP går för efter deras släpp av CHAINS OF OLYMPUS ...

Nu har jag inte haft någon PSP på ett tag, så jag tog okolla lite youtube....fan att man sålde denna underbara maskin... Nu får det bli både PSP o PS3 just för detta spel...och hoppas på att de är snälla att släppa en version till PSP.. snyft...

Till de som glömt hur bra det var till PSP..spana:
http://www.youtube.com/watch?v=SJipcExSPlo

Medlem

Fan vad brutal scenen när han sliter huvudet av Helios är. Undrar vad dom hittar på senare i spelet.

Medlem

Detta spel kommer bli episkt utan dess like! Har bokat 1000:- kronors special utgåvan för länge sedan!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Köpte GoW Collection förra veckan. Grymt. Har även bokat GoW3 Ultimate Collection för 1k. Såna här spel hör hemma på PS3. FPS-spel hör hemma på pc.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Fick mitt GoW Collection idag och har nött ettan som fan idag Ska klara båda innan ja testar demot men de verkar nice

Inaktiv

Längtar mer och mer för varje dag som går!!!

Medlem

Det här var anledningen till att jag skaffade mig mitt PS3. Jag kan knappt vänta längre alltså!

Någon som vet vart/om man kan få tag i demot till 3:an?


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Dom skickade ut koder random till folk, fick en själv så fick du ingen vet jag inte hur man får en kod faktiskt.

Medlem
Skrivet av Slappyjam:

Det här var anledningen till att jag skaffade mig mitt PS3. Jag kan knappt vänta längre alltså!

Någon som vet vart/om man kan få tag i demot till 3:an?

Köp GoW: Collection, där får du me en kod för demot till 3an. Annars är de bara att vänta till 3an kommer.

Medlem

Kan någon inte berätta hur man lägger vantarna på ett demo? Det finns ju inte på PSN -store?

Medlem
Skrivet av ogglord:

Kan någon inte berätta hur man lägger vantarna på ett demo? Det finns ju inte på PSN -store?

Om du inte är en av dom lyckliga som fått en nyckel till demot så måste du köpa GoW: Collection för att få tillgång till demot. Kommer så vitt jag vet inget demo till PSN.

Medlem

Får man en key i alla GoW: Collection, spelade ju aldrig ettan och tvåan när det begav sig och det kanske är värt att köpa importversionen från webbis...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar