James Cameron's Avatar: The Game

Robot
James Cameron's Avatar: The Game

Då var det dags igen – upp till bevis för ännu ett filmlicensspel. Jag har sett trailers både för filmen och för spelet, och jag tillät mig själv att hoppas. Tänk om de faktiskt har lyckats göra flytten från bioduk till konsol bra den här gången?


Inaktiv
Testat - Avatar

Överraskad? Nej..

Medlem

Väntat betyg.

Medlem

Ingen recension på multiplayer alls?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Tur var väl det. Hade det spelet varit bra hade himmelen ramlat ner, helvettet frusit till is, och så vidare...

PS. Recensionen syns två gånger i "snabbfältet" längst upp på sidan...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hehe, inte oväntat direkt.

Ska iväg ikväll o spana in filmen i 3D, man får hoppas den är bättre :P..
(Ja, storyn o allt sånt kommer säkerligen suga, men det e ju effekterna man ser den för)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Spel baserade på film tenderar att bli värdelösa... tragiskt att de faktiskt tjänar pengar på skräpet.


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv

Samma här, ska se premiären i 3D, ska bli jävligt kul =D

Medlem

lite lågt betyg,, tex ign.com har ju gett spelet 6,8 på ps3,xbox360 och pc och det får väl ändå ses som ett hyfsat betyg för en filmlicens
det får bland annat + i kanten för att det kan spelas i 3D om man har en tv som stödjer den effekten, det nämns inget om det på fz`s resention

Medlem

Såg ju lite häftigt ut, Men tydligen så var det inte det.

Aja får nöja mig med filmen ikväll då.

Medlem

Känns rätt så väntat.

Filmen utlovar en historia som suger med episka mått den med.

Medlem

Köpte spelet dagen efter det släpptes,
och håller med recensenten.

det är inget speciellt bra spel.

Medlem

Håller med betyget. Motivationen till att spela det här spelet faller helt efter 40 minuter då jag spelat det på Wii.

Inaktiv
Skrivet av BPR Cisco:

lite lågt betyg,, tex ign.com har ju gett spelet 6,8 på ps3,xbox360 och pc och det får väl ändå ses som ett hyfsat betyg för en filmlicens
det får bland annat + i kanten för att det kan spelas i 3D om man har en tv som stödjer den effekten, det nämns inget om det på fz`s resention

Samtidigt använder de i stort sett bara 5-10 på sin skala.

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:

lite lågt betyg,, tex ign.com har ju gett spelet 6,8 på ps3,xbox360 och pc och det får väl ändå ses som ett hyfsat betyg för en filmlicens
det får bland annat + i kanten för att det kan spelas i 3D om man har en tv som stödjer den effekten, det nämns inget om det på fz`s resention

Sen när blev IGN en modell för andra recensioner? Skit i betyget helt och hållet säger jag.

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:

lite lågt betyg,, tex ign.com har ju gett spelet 6,8 på ps3,xbox360 och pc och det får väl ändå ses som ett hyfsat betyg för en filmlicens
det får bland annat + i kanten för att det kan spelas i 3D om man har en tv som stödjer den effekten, det nämns inget om det på fz`s resention

Fz skiter väl fullständigt i vad andra sidor sätter för betyg. Det är upp till testaren vad han tycker.

Inaktiv

Det dummaste man kan göra är att hypa ett filmspel.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Ni konsolspelare borde ju gilla det här. Det är ju så här spelen blir, skit.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Ni konsolspelare borde ju gilla det här. Det är ju så här spelen blir, skit.

Vad har filmlicensspel att göra med konsolspelare? Menar du att alla spel som kommer till konsol blir skit? Jag förstår inte riktigt...

Medlem
Skrivet av bapelsin:

Håller med betyget. Motivationen till att spela det här spelet faller helt efter 40 minuter då jag spelat det på Wii.

åh jisses, finns det på Wii också ?
Hur gick det till,
för jag menar det är ju trots allt rätt så bra grafik på spelet,
måste ju se hemskt ut på Wii..

Medlem

Det är tråkigt att spel baserade på filmer nästan aldrig blir bra. Dem borde vara nära engegerande med spelen också!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Känns som om spelet överträffar filmen enligt mina förväntningar, så jag skippar nog Avatar-franshisen helt.

det är gansak roligt sådär då

Inaktiv

Nja jag har aldrig spelat Avatar förut men det ska nog bli kul att får spela det.Jag tycker att det ser super skojig ut men ni vet killar smaken e som baken xD

Inaktiv

Filmen var den bästa som någonsin har skapats. Men har någon spelat spelet är det värt det?

Medlem

Kom precis hem från bion. Filmen var faktiskt helt jävla ok.
Hade varit kul att prova spelet med.

Medlem

Kom oxå precis hem från premiären... Grym film! Jisses vad det finns talangfulla människor när även pengarna finns...

Medlem

Filmen var otroligt bra gjord iaf.


signatur

AYY LMAO

Inaktiv
Skrivet av BPR Cisco:

lite lågt betyg,, tex ign.com har ju gett spelet 6,8 på ps3,xbox360 och pc och det får väl ändå ses som ett hyfsat betyg för en filmlicens
det får bland annat + i kanten för att det kan spelas i 3D om man har en tv som stödjer den effekten, det nämns inget om det på fz`s resention

Läs bara Ign istället då om du inte vill ha vinklingar.

För övrigt kommer det nog aldrig ett filmlicens spel som rår på Golden Eye till N64.

Medlem

Okej, inte för jag brukar ha förhoppningar över filmlicens spel men detta trodde jag på, jag menar de har ju vetat om filmen rätt länge, jdet var ju nästan 2-3 år sen de var klara med själva Pandora, och manuset har ju funnits ett bra tag.

Fömodligen kom de på att det borde göra ett spel för ett år sen. (som vanligt)

12
Skriv svar