Nytt "realism"-patent av Microsoft

Robot
Medlem
Nytt "realism"-patent av Microsoft

löjligt

Medlem

Heh... inget jag skulle betala för.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

herregud... -_-

Medlem

hm, detta betyder att min avatar kommer se ut som Jon Jeremy?

Medlem

Jobbigt för dem som typ har obotlig cancer eller liknande att veta att deras karaktärer snart kommer dö.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Jobbigt för dem som typ har obotlig cancer eller liknande att veta att deras karaktärer snart kommer dö.

har man obotlig cancer så spenderar man nog inte den sista tiden framför xboxen

Medlem
Skrivet av Loika:
Skrivet av Wartex:

Jobbigt för dem som typ har obotlig cancer eller liknande att veta att deras karaktärer snart kommer dö.

har man obotlig cancer så spenderar man nog inte den sista tiden framför xboxen

funderade på det själv faktist, och det lär jag göra, inte helatiden kanske, men rätt så stor del av tiden iaf

Medlem

Skoj tanke. En avatar som speglar hur man mår.

Jag tror det när jag ser det...

Medlem

jag trodde man skulle ta sig an rollen som ngn/ngt annat när man spelade spel?

Medlem
Skrivet av scroooge:

jag trodde man skulle ta sig an rollen som ngn/ngt annat när man spelade spel?

Filosofisk fråga, när du spelar spel så tar du väl beslut efter hur du är som individ? Som å köpa sex i GTA IV sen knivmörda den som säljer sex och ta tillbaka pengarna. Men såklart har du rätt i vad du säger jag behövde bara vädra trollet.

Medlem

Fan va läskigt
Nu blir det inget internet dating på x-box live ialla fall när dom ser hur man mår >.<

FM-guru
F.d. Sisyr

Låter som en skön grej.

Medlem

Det skulle vara rätt intressant att se vad de kokar ihop.

Medlem

Dålig idé. Fast det beror ju också på i vilken omfattning detta ska genomföras i.

Medlem

Inte direkt något som kommer slå stort men ändå en bra idé. Dvs om man inser att ens avatar inte presterar så bra och man då tränar för att bli bättre. Frågan är om folk vill betala för det.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Låter som ett svar på Wii Fit och alla de grejorna

Inaktiv

Om man skulle ha konstiga värden av någon anledning, cancer, socker eller whatever så skulle karaktären bli...??
Så otroligt dumt

Inaktiv

Dagen detta släpps är det adjöss med Microsoft för min del.
Kan se det framför mig hur det kommer att bli, allmänt frustrerande med tanke på hur idealen är nu för tiden. Tex: Är du inte en biff, är du as svag i spelen och du får medelande hela tiden om att du måste gå på gym istället för att spela. Samtidigt som din konsol ger blanka fan i att du kan kuta 2 mil utan problem, du är bara en tanig nörd...
Sedan dröjer det väl inte länge innan man får höra "Gå och klipp dig och skaffa ett jobb (din late jävel)"

tsk
Medlem
Skrivet av Nemo:

Skoj tanke. En avatar som speglar hur man mår.

Jag tror det när jag ser det...

Japp, men satan så deprimerande det skulle vara vid online spelning... lobbyn skulle bestå av massa sadfaces

dkd
Medlem

Som tvång skulle det vara helt oacceptabelt, däremot låter det som valfri funktion/expansion hur tufft som helst. Hurra för framtiden!


signatur

Ehe.

Medlem

Jobbigt för överviktiga om den här funktionen skulle bli obligatorisk.

Medlem

Det kan nog ha en ganska stor potential som en mer avancerad motsvarighet till Wii fit... låter spännande hur som helst.

Medlem

Andelen kvinnliga avatarer kommer förmodligen sjunka drastiskt.

Inaktiv

Detta kommer floppa....
fast jag kan ha fel...

Skrivet av Guran:
Skrivet av scroooge:

jag trodde man skulle ta sig an rollen som ngn/ngt annat när man spelade spel?

Filosofisk fråga, när du spelar spel så tar du väl beslut efter hur du är som individ? Som å köpa sex i GTA IV sen knivmörda den som säljer sex och ta tillbaka pengarna. Men såklart har du rätt i vad du säger jag behövde bara vädra trollet.

successful troll is successful!
jag måste nappa!

verklighetsflykt!....oftast väljer man att inte spela som sigsjälv för hur kul skulle det vara på en skala om man är en cancerpatient tex...

men nu när vi ändå tar gta 4 som exempel...
det är inte DU som individ som köper sex och mördar....
det är nico...
du bara styr hans handlingar....du har inte samma press på dig som person när du kontrollerar honom.

om du kollar på en film så är det inte du som mördar folk i tex "kom så dödar vi tomten"
vill du bli stämplad som mördare för du kollat på en film...

snart läser vi i aftonblade "han gick på bio och kollade på film när han bestämde sig för att mörda folk"
hmmm
vafan snackar jag om?
//offtopic

uuhhh.....dags för lite glögg å pepparkaks...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Vore ju faktist smått kul att spela nått FPS spel där man begränsas till hur man skulle klara sig i verkligheten. Dock tror jag inte det blir nån större hit direkt.

Medlem

Häftigt med fler funktioner, och ni som klagar bojkotta spel. Vi lär inte sakna er iaf tjockisar..


signatur

AYY LMAO

Medlem

Hahahaha XD jag får upp bilden från doom 2 i huvudet direkt när jag bara tänker på de. Typ när man tar ett nice vapen.. det dära flinet XD å när man dör da.. 2 X vid ögonen ?
näe. låter som en löjlig ide. bättre dom spenderar tiden på att försöka göra consollen bättre. inge mera red ring of death till ex ? "microsoft" riktig soft micro..

Medlem

Kan de inte återuppväcka ms flight simulator istället, väldigt tråkigt att den serien verkar ha dött


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Jaha. Så jag kommer få se min avatar ligga och slacka i soffan varje gång man startar upp xboxen.


signatur

Mucha shaka paka

12
Skriv svar