Bioshock billigt på Steam

Medlem
Bioshock billigt på Steam

Just Steam fortsätter med nya deals varje dag fram tills och med 3'e Januari. Det har redan varit en massa bra deals och fler är att vänta. Även det andra utbudet av spel är kraftigt sänkt så ta en titt även på resten. Chansen är att just ditt favoritspel är billigare än vanligt!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

GTA 5 och Bioshock inhandlat

Medlem

Måste ta en titt på vad Steam har att erbjuda. För er som inte har BioShock så bör ni köpa spelet NU. 50 kr för spelet är helt otroligt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

dom har ju haft deals sen 23/24 så folk har missat godsaker som gta4 för 75 spänn och torchlight för 40.

slog till på bioshock med iaf, skönt att prey nycklarna tog slut ;D

Medlem

Suttit och shoppat loss på steam de senaste dagarna

<3 steam

Medlem

Suveränt, Bioshock inhandlat. Tack för tips!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

bioshock inhandlat worth every penny

Inaktiv

Snajs, då var det köpt.

Medlem

Det är inte värt mer än 50kr det är ett 3-4 år gammalt spel herregud.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Det är inte värt mer än 50kr det är ett 3-4 år gammalt spel herregud.

Hur har åldern på ett spel med underhållningsvärdet att göra?

Medlem

Köpte mirrors Edge för 30kr och stalker för typ 12kr


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Haziza:

Det är inte värt mer än 50kr det är ett 3-4 år gammalt spel herregud.

Spelet släpptes 2007-08-24.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Det är inte värt mer än 50kr det är ett 3-4 år gammalt spel herregud.

.. ookeej..

Steamdeals är riktigt grymma nu iallafall, är omöjligt att inte köpa ett helt okej spel när priset är nere på 1-2 euro, krejsi!

Medlem

jag vill ha Mass Effect superbilligt damit

Medlem
Skrivet av cannon_fodder:

jag vill ha Mass Effect superbilligt damit

Mass Effect på Webhallen för 129kr. Hellre spel med kartong för min del.

Medlem
Skrivet av Kestrel:
Skrivet av cannon_fodder:

jag vill ha Mass Effect superbilligt damit

Mass Effect på Webhallen för 129kr. Hellre spel med kartong för min del.

Får ju inga coola kartonger längre:(

Köpte GRAW2 för 53 spänn, någon som vet om erbjudandena bara är för dagen eller tills efter nyår nån gång?

Har bara kontanter kvar..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Medieval II: Total War för bara 2,49 euro enda fram till 3:e januari. Köp om ni inte redan har!

Medlem
Skrivet av Kestrel:
Skrivet av cannon_fodder:

jag vill ha Mass Effect superbilligt damit

Mass Effect på Webhallen för 129kr. Hellre spel med kartong för min del.

129 med frakt då ?

Medlem

Köpte Bioshock, vettigt pris. Köpte även Torchlight för 40 spänn och Prey för typ 25 spänn.

Medlem
Skrivet av Kestrel:
Skrivet av cannon_fodder:

jag vill ha Mass Effect superbilligt damit

Mass Effect på Webhallen för 129kr. Hellre spel med kartong för min del.

Jo det var väll ok, men vill ha det nu direkt. Blev sjukt pepp att testa det efter alla filmer från tvåan.
Så köpte det på steam nu ändå, natten är räddad

ptr
Medlem

verkar kosta mer nu?

13,39€....

Medlem

Köpte med Bioshock idag och har tidigare inhandlat bl.a. Braid och Orange Box

Skrivet av ptr:

verkar kosta mer nu?

13,39?....

Just det erbjudandet gick ut för ~4 timmar sen, det var en del av endags-erbjudandena, det har kommit upp nya nu.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Det är inte värt mer än 50kr det är ett 3-4 år gammalt spel herregud.

Du menar alltså att Rogue Warrior som är ett helt nytt spel är mer värt än Bioshock eller Stalker exempelvis bara för att de är äldre? Då hoppas jag att jag kan hitta No One Lives Forever för 50 öre någonstans. Det är ju rätt gammalt och en av de bästa spelen genom tiderna.

Medlem
Skrivet av Akireh:

Köpte Bioshock, vettigt pris. Köpte även Torchlight för 40 spänn och Prey för typ 25 spänn.

hur e torchlight? den va nån på nåt annat forum som sa att det var story tilll lvl 30 sen bara endless cave. för 40 spänn kan jag iofs köpa själv. ^^

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Akireh:

Köpte Bioshock, vettigt pris. Köpte även Torchlight för 40 spänn och Prey för typ 25 spänn.

hur e torchlight? den va nån på nåt annat forum som sa att det var story tilll lvl 30 sen bara endless cave. för 40 spänn kan jag iofs köpa själv. ^^

Haha, story är väl att ta i kanske ;P
Känns mest som lite försmak tills Diablo 3 kommer, dom har juh endel ljud från diablo serien, bl.a när man slänger scrolls på marken och så, men det är helt klart värt att köpa, bristen på multiplayer är ganska synth iofs :/
Menne, funkar helt klart i väntan på diablo 3

Medlem

anledningen till att Bioshock är med på dagens rea är just exakt för att Prey tog slut.

än så länge har jag köpt L4D2, Zombie Driver, Dead Space och Burnout Paradise. jag fick även DiRT2 i julklapp

Medlem

Ehm... Lite moralsnack då. Är det bara jag som ryggar tillbaka när man kan köpa spel för 50:- när dom för två år sedan kostade 500:-. Det är ju ingen skillnad på produkten i sig. Ja spelen är ju "utdaterade" jämförelsevis med dagens standard men en sån fruktansvärd prissänkining måste ju innebära att dom gör ett påslag på flera hundra procent innan spelet når kunderna för första gången. Prissättning på spel tål att luskas lite mer i......Jag anar ugglor i mossen.

Medlem

Påslag på flera hundra procent från vad? Priset sätts efter vad man tror kunderna är villiga att betala. Sedan efter ett tag när alla de med högst betalningsvilja köpt så sänker man så att de som inte tidigare ville betala priset nu kan köpa, sen efter ett tag sänks det ännu mer för att säljas till nästa grupp o.s.v.


signatur

Politicians never accuse you of 'greed' for wanting other people's money - only for wanting to keep your own money.

Medlem
Skrivet av Kestrel:
Skrivet av cannon_fodder:

jag vill ha Mass Effect superbilligt damit

Mass Effect på Webhallen för 129kr. Hellre spel med kartong för min del.

Vanligtvis så håller jag med, men tycker Bioshock och Mass Effect är undantag. Vill inte köpa singleplayer-spel med kartong när man är tvungen att gå online för att aktivera spelet med SecuROM för att spela i alla fall. Då kan man lika gärna gå Steam då det är ett smidigare online DRM.

12
Skriv svar