Return to Ostagar-trailer

Robot
Medlem
Return to Ostagar-trailer

"pc version shipping later" vad synd

Medlem

Det är PS3 versionen som kommer senare.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

vadå första DLC :S. Bioware släppte väl två st DLC samtidigt som spelet släpptes så alltså borde ju detta vara det tredje eller har jag fel

Medlem

Första stora DLC, kanske de menar?

Awesome, i alla fall!

Medlem

Detta är den tredje DLC till Dragon age.

"Average playtime is always tough to pin down because everyone's mileage will vary (and developers player the game in a very different manner than a typical first-time player). I can do a speed run (skipping through conversations and cutscenes, using a buff party, controlling Dog, avoiding some combats, ignoring loot drops, not looking at the scenery, etc) in about 15-20 minutes. I suspect it would take a typical first-time player about an hour to complete."

Taget från en Bioware arbetare på deras officiella forum

Skägg.
10 Chambers

Men de två första var väl bara rustningar och sånt va?


signatur
Medlem

Warden's Keep och Stone Prisoner var de två första var av den ena följde med alla nya köp och den andra följde med CE releaser.

Return to Ostagar är nog mindre än Warden's Keep iom att de sagt att de spelar igenom det på under en timme.

Medlem
Skrivet av TheTemplar:

Warden's Keep och Stone Prisoner var de två första var av den ena följde med alla nya köp och den andra följde med CE releaser.

Return to Ostagar är nog mindre än Warden's Keep iom att de sagt att de spelar igenom det på under en timme.

Stone Prisoner följer med varje ny kopia (fysik och digital) av spelet men Warden's Keep följer bara med digitala versionen av Collector's Edition. Om man ska vara extra petig med detaljerna över vilken version dom följer med i

Warden's Keep var inte precis så långt heller då det tog ungefär en timme att köra igenom den också, iaf för mig.

Men ja, Return to Ostagar blir det tredje DLCt till Dragon Age.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

hm, vad kommer det kosta? ungefär en timmes spelande kan väl inte vara värt så mycket?

Medlem
Skrivet av moberg:

hm, vad kommer det kosta? ungefär en timmes spelande kan väl inte vara värt så mycket?

Såg någonstans att det skulle kosta 4.99 dollar. så det verkar inte bli speciellt dyrt.

Medlem

Poängen betalar man ju i euro, iaf för vi européer.
Misstar jag mig inte helt fel kostar väl Warden's Keep 560p och 560p kostar 4,88 EUR

1
Skriv svar