Se detaljerade tacklingar i Backbreaker

Robot
Medlem
Se detaljerade tacklingar i Backbreaker

Snyggt, men lär inte sälja som smör i Europa xD

Btw, har inte EA alla rättigheterna till att använda riktiga lag? Så detta spelet har bara påhittade?

Inaktiv

Hm, minns inte om detta är samma video som visades för ungefär två år sedan, har ett svagt minne av att det som visades då (samma veva som force unleashed) var lite brutalare, mer backbreaker än balettdansen här...

Skrivet av Snoop0:

Snyggt, men lär inte sälja som smör i Europa xD

Btw, har inte EA alla rättigheterna till att använda riktiga lag? Så detta spelet har bara påhittade?

Har inte PES riktiga namn nuförtiden?

Kommer ihåg för många år sen när spelarna hette Andersson o Svensson hela bunten i Sverige haha

Är ju sjukt om man kan ta patent på en sån sak...:down:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

jag tror att jag blev kär, brukar halvgilla amerikansk fotboll när jag ser det.

och det här verkar skitbra!

Medlem

Fan va nice och lägga in en av dessa ruggbyspelare i GTA IV. Och Lägga till alla dessa tackelmoves till GTA också mumma


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem
Skrivet av Snoop0:

Snyggt, men lär inte sälja som smör i Europa xD

Btw, har inte EA alla rättigheterna till att använda riktiga lag? Så detta spelet har bara påhittade?

Jag är ganska säker på att EA är de enda som har licens för att använda NFL-märket och deras lag, ja, vilket är lite synd.

Spelar ju inte så mycket roll egentligen. De som är riktigt inbitna kan säkert skapa sina egna lag som speglar NFL

Lite synd att man inte såg något riktigt gameplay här bara

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Lite synd att man inte såg något riktigt gameplay här bara

Hur vet du det? ^^
Det kan vara gameplay ur en annan synvinkel för att visa upp Euphoria

Medlem

Ser ju fint ut osv, men jag tror som sagt EA's NFL kommer stanna kvar på topp. Ser mysigt ut men ingen höjdare inom genren

Medlem

det här kommer nog sälja jäkligt bra i USA, tveksam om det går lika bra här...


signatur

Äta bör man annars dör man. Äta gör man, ändå dör man...

1
Skriv svar