Vilka ämnen fick forumet att glöda förra året?

Robot
Vilka ämnen fick forumet att glöda förra året?
Medlem
Vilka ämnen fick forumet att glöda förra året?

Flashpoint 2 diskussionen efter recensionen minns jag väl. Kan dock ännu inte förstå hur spelet fick sånt bra betyg. Enda jag kan tänka mig var att recensenten hade fått i sig nån typ av hallucinogen.

Medlem

Blev Eric sparkad efter den recensionen? xD

(Syftar på Dragon Rising)

Medlem

Diskussionerna kring MW2 var ju såhär i efterhand helt sinnes. Snacka om upptrissat spelsläpp.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Diskussionerna kring MW2 var ju såhär i efterhand helt sinnes. Snacka om upptrissat spelsläpp.

Hype är väl inget nytt precis...


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Blev Eric sparkad efter den recensionen? xD

(Syftar på Dragon Rising)

Varför skulle han bli sparkad?

Medlem

Tycker fortfarande att Operation Flashpoint-recensionen är helt missvisande. Det är inte alls ett dåligt spel, men är heller inte ens i närheten av att förtjäna full pott.

Kul att ni kör såna här grejer i alla fall, sitter och tittar igenom de gamla trådarna, speciellt de jag missat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av IcePillow:
Skrivet av Geetcher:

Diskussionerna kring MW2 var ju såhär i efterhand helt sinnes. Snacka om upptrissat spelsläpp.

Hype är väl inget nytt precis...

Har jag påstått det?

Medlem

FZ recenserar Flashpoint 2 ......... visst är det ett jäkla snyggt spel med skön känsla osv.....men eftersom det saknade dedikerade servrar till PC tycker jag betyget va alldeles för högt betyg. En 3.a lät mer rimligt , men men eftersom alla spel mer eller mindre är konsoll baserade får man väl vänja sig med att PC spel hädanefter inte kommer upp till sin forna glans.

Inaktiv

Minns alla idioter som sa att peer to peer skulle göra spelet bättre. Super fail

Och Flashpoint 2 var hemskt så diskussionen blev rätt stor speciellt med en stor del Arma 2 fanboys.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

modern warfare 2 verkar ha retat upp mest förra året iaf

själv tycker jag att spelet är (utan att ha spelat multiplayer) ganska så basic, varken bu eller bä.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Sen så fanns det ju andra ämnen i forumen som fick upp emot 5000 kommentarer.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Sen så fanns det ju andra ämnen i forumen som fick upp emot 5000 kommentarer.

Fast dem trådarna var typ "Gissa random sak här" trådar Men nog fanns det trådar med diskussion också som gick på många sidor.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Den här tråden tyder ju på att det är torka på nyheter, haha...

Medlem

Mw 2 e spelbart men horribelt då och då i mp med host migration skiten som poppar upp i tid och otid
Och sen att lean saknas och att en del av kartorna känns snygga men själlösa på nåt sätt saknas det saker i det. En del av mapsen i Cod 4 slår Mw2 mapsen med hästlängder ibland.

Medlem

Piratkopiering och allt som är kopplat till det blir alltid stora dragplåster för folk som vill dela med sig av sina åsikter.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Dragon rising- och MW2-floppen har förändrat min syn på recensioner och spelmarknaden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Segas:

Den här tråden tyder ju på att det är torka på nyheter, haha...

Haha du har nog lite rätt.

1
Skriv svar