Infected-botar och mer snart i L4D2

Robot
Medlem
Infected-botar och mer snart i L4D2

Det bästa är att Dead Carnival-kampanjens final fixas

Medlem

Första l4d då? ingen ny dlc pågång?
dåligt valve, dåligt.

Medlem

nog för att man har 2:an, men en DLC till ettan hade faktiskt varit trevligt me.

Hårda I-landsproblem

Medlem

DLC till ettan? Hurm, ni ska väl vara glada att de släpper DLC öht istället för att släppa L4D3 och L4D4

Medlem

Gratis till PC?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

ska väll vara glada att den är gratis?


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Jag undrar varför det är så få personer som är intresserade av spelläget Scavange?
Jag och mitt team som jag lirar med har slagit alla lagen på ESL-laddern för L4D2 Scavange, och vi är inte ens en klan riktigt.
Versus tar så otroligt lång tid, och med tanke på hur många som ragequittar spelet såfort dom missar en attack eller deras teammates tar 10 sekunder på sig att rädda dig ur fara, istället för 4 sekunder, så är allt annat än TEAM versus-matcher bara fail.

Scavange innebär att ett team på 4 spelare ska samla 16 bensindunkar och fylla dom i en generator, detta pressat på tid. Bäst tid/flest dunkar vinner.
Det är ett otroligt spännande spelläge och efter 2 månader av spelande kan jag konstatera att folk fortfarande spelar till 95% andra spellägen, då det är svårt att hitta motstånd, och det är rentav OTROLIGT svårt att hitta motstånd som inte sticker mitt i matchen pga att dom är butthurt, eller på grund av vad dom säger är "lagget".

Jag uppmanar alla som är sugna på Scavange att dra ihop ett team och börja nöta och skapa taktiker. Jag tror att Scavange är ett spelläge som förbisetts helt enkelt pga att det är nytt och folk är vana med att spelet tar 2 timmar att bli klar med, och inte 20 minuter.

Ett litet tips för alla som ogillar lagget i L4D 1/2:

På Games-menyn i Steam, högerklicka på ditt spel och öppna Properties -> Launch Options. Skriv in detta:
"+mm_dedicated_search_maxping 70" utan situationstecknena.
Det finns MASSOR med servrar där ute som inte har dålig ping, men man blir ändå tillvald riktigt dåliga servrar mestadels. Denna kommandorad gör helt enkelt att när DU är lobbyleader och söker en match, så kommer den filtrera bort alla servrar med ping över 70.

PS. jag och mitt gäng nickar "ZsM" i spelet (subzero mentality) så skrik till om vi ses!


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Ta och testa killing floor istället.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kommer det inte släppas några nya banor eller nåt? börjar bli enformigt med dom som är nu :S

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Kommer det inte släppas några nya banor eller nåt? börjar bli enformigt med dom som är nu :S

Tips: se min förra post.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Men killing floor e ju inte lika kul

Medlem

L4D2 är rätt lame. Exakt som ettan ju. Fett inte värt 500 spänn till för en, kanske två DLC som borde ha kostat drygt 100 kr sammanlagt, kanske 200 om man verkligen ska vara girig.

P.S. Killing floor är mer värt

Medlem

Tycker lätt de va värt 450kr

Medlem
Skrivet av Lightweight:

+mm_dedicated_search_maxping 70

Ska testas när jag kommer hem

För övrigt är Scavenge riktigt roligt, men det är så mycket EMORAGEQUIT i L4D2. Så jag passar på att adda trevligt folk så ofta jag kan


signatur

Welcome to the Manglerdome

Skrivet av Juel91:

Fett inte värt 500 spänn till för en

Fan vad jag hatar de "nya" svenska orden


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Vad händer med Left 4 Dead 1? :S

Medlem

Less man blir på folk som klagar. De flesta utvecklare tar betalt för DLC nuförtiden. Valve kör på den gamla skolan och skänker bort det till otacksamma spelare som skäller ut dem för att de släpper en uppföljare bara ETT ÅR efter ettan - som också fått gratis DLC, om än bara en kampanj (dock lär fler komma).

Citat:

Fett inte värt 500 spänn till för en, kanske två DLC som borde ha kostat drygt 100 kr sammanlagt, kanske 200 om man verkligen ska vara girig.

Ööhm... jämför du L4D2 med ett par DLC till ettan? Du skräder då inte orden, unge man...

Medlem

Killing floor känns som ett b-spel från öst

Inaktiv

nämen va kul att kunna spela dark carnival finalen på versus utan att behöva despawna hela tiden tills att man spawnar inuti en survivor (ja det går, men man dör oftast)
däremot blir väl parish finalen ännu svårare

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Ta och testa killing floor istället.

Äsch Killing Floor är ju så jobbigt att vänta en hel runda på att få joina när man anslutit till en server


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar