Lanseringstrailer för MAG

Robot
Medlem
Lanseringstrailer för MAG

Betan var ganska bra synd bara att det inte är 256 spelare på ett slagfält bara.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Umm Planetside? Storskaligt krig som var lyckat.

Hardboiled: Om du spelar Domination så är det 256 spelare på en map.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Betan var ganska bra synd bara att det inte är 256 spelare på ett slagfält bara.

Varför gör de reklam för ett spel där man kan vara 256 spelare på samma gång om det inte funkar i spelet? Lät ju konstigt..

Vore ju kul om vi fick lite mer av sånt här till PC med:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Grejen är att spelläget med 256 spelare låses inte upp förens man är lvl 8 (var lvl 10 i betan).

Medlem
Skrivet av Flesheater:

Grejen är att spelläget med 256 spelare låses inte upp förens man är lvl 8 (var lvl 10 i betan).

Du kör training & kör 64-spelare för att få känn på spelet, så du inte har 128 idioter i ett lag, utan folk som faktiskt kan spelet, gör det mycket roligare.

Väntar ivrigt på att MAG ska dimpa ner i brevlådan imorgon, då blir det fart!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kom till level 12 i betan tror jag. Det var riktigt underhållande. Dock så väntar jag på BFBC2 som faller mig mer i smaken.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det här får bli ett köp i framtiden. Just nu har jag inte råd med det det...

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Betan var ganska bra synd bara att det inte är 256 spelare på ett slagfält bara.

När du nådde level 10 kan du delta i domination som erbjuder 256 players mayhem.

Spelet var riktigt kul och beroendeframkallande ju längre "down the rabbit hole you got". Mäktigt spel som kommer dimpa ned i brevlådan imorgon. Ska nog börja som Valor!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag nådde level 37 i betan, fan vad jag rockade fettzorz in the boxorz

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Hardboiled15:

Betan var ganska bra synd bara att det inte är 256 spelare på ett slagfält bara.

Varför gör de reklam för ett spel där man kan vara 256 spelare på samma gång om det inte funkar i spelet? Lät ju konstigt..

Vore ju kul om vi fick lite mer av sånt här till PC med:)

På betan så var det i alla fall uppdelat i zoner så att man delade de 128 spelarna i laget till 4 zoner där de slåss och hjälper till laget att vinna matchen. Så det är 256 spelare på en server och på samma slagfält men inte på det sättet många tror det är det går inte att alla 256 spelarna slåss emot varandra om du förstår vad jag menar.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

inte dåligt 256players på en map:S


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Hardboiled15:

Betan var ganska bra synd bara att det inte är 256 spelare på ett slagfält bara.

Varför gör de reklam för ett spel där man kan vara 256 spelare på samma gång om det inte funkar i spelet? Lät ju konstigt..

Vore ju kul om vi fick lite mer av sånt här till PC med:)

På betan så var det i alla fall uppdelat i zoner så att man delade de 128 spelarna i laget till 4 zoner där de slåss och hjälper till laget att vinna matchen. Så det är 256 spelare på en server och på samma slagfält men inte på det sättet många tror det är det går inte att alla 256 spelarna slåss emot varandra om du förstår vad jag menar.

men alla kan samlas på samma plats, vilket kan ske mot slutet av speltiden om laget som attackerar lyckats komma åt alla mål.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar