Mortal Online i öppen beta

Robot
Medlem
Mortal Online i öppen beta

Måste testas! Tack FZ.

Medlem

nja ..det verkar inte så roligt .. men man kan testa

Medlem

måste man köpa det för att få lira beta?

Medlem

Ska testas! Verkar mycket intressant det här.

Medlem

kan ni inte lägga upp betaklienten här på fz, deras mirror ligger i Texas... och torrent versionen tankas i runt 10-20kb/sec

Inaktiv

Ser ut som man måste köpa spelet för att komma med i betan?

Next.

Medlem

Nej, man behöver inte köpa spelet för att testa betan.

Medlem
Skrivet av Sabel:

kan ni inte lägga upp betaklienten här på fz, deras mirror ligger i Texas... och torrent versionen tankas i runt 10-20kb/sec

Låt torrenten gå ett tag. Jag laddar ner i 2.2MB/s stadigt nu.

Medlem

7MB/s över torrenten nu
Ni som har problem med den kanske borde lära er hur man configuerarar era bittorent klienter bättre.

PS en torrent går aldrig fort de första minuterna så basera inte speeden på det.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

7MB/s över torrenten nu
Ni som har problem med den kanske borde lära er hur man configuerarar era bittorent klienter bättre.

PS en torrent går aldrig fort de första minuterna så basera inte speeden på det.

Du kanske kan lära oss?

Medlem

Verkar kunna bli riktigt kul men jag har inte tid :S

Testat betan tidigare men då var det så tidigt att
man mest fick prova på att slåss och hugga ved.

Medlem

Jag kom aldrig upp i över 2.2MB/s, dock hann jag ladda upp 28GB innan jag hade 100% så, tror jag har konfigurerat min klient rätt.

Medlem

Hur kan det klassas som "öppen beta", när man tvingas köpa spelet för att regga ett konto?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Ja precis, skriv att man måste köpa spelet för att få "testa" det.

Medlem
Skrivet av PD:

Ja precis, skriv att man måste köpa spelet för att få "testa" det.

Mao, så är det ju knappast en "öppen" beta?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Hur kan det klassas som "öppen beta", när man tvingas köpa spelet för att regga ett konto?

Men jädrans nissar!

Man måste INTE KÖPA SPELET för att få spela betan! geez.

Lär er att läsa ffs!!

Citat:

To join the open beta, simply create a game account (a forum account will automatically be created).
Download the client, install and play.

Medlem

http://www.mortalonline.com/forums/31725-open-beta.html
^^Den har inte startat än så klart man inte kan logga in än.
När den väl är igång räcker det med att ha ett konto för att kunna komma in så, ha så skoj.

Medlem

Köpte spelet för ett antal månader sen, dock saknades en hel del innehåll så jag tog en paus. Vet inte hur mycket dom har lagt till men är dom redan inne i öppen beta så borde dom ha kommit rätt långt.

Grymt spel förövrigt, har massvis med potential.

Inaktiv
Skrivet av Scream112:
Skrivet av HYBRiS:

Hur kan det klassas som "öppen beta", när man tvingas köpa spelet för att regga ett konto?

Men jädrans nissar!

Man måste INTE KÖPA SPELET för att få spela betan! geez.

Lär er att läsa ffs!!

Citat:

To join the open beta, simply create a game account (a forum account will automatically be created).
Download the client, install and play.

Skaffa lite på fötterna innan du vräker ur dig! När man reggar sig för betan och går vidare får du enbart välja mellan olika köp alternativ. Alltså måste man betala om jag inte har missat något vitalt?

Medlem

Gott mos


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av PD:

Skaffa lite på fötterna innan du vräker ur dig! När man reggar sig för betan och går vidare får du enbart välja mellan olika köp alternativ. Alltså måste man betala om jag inte har missat något vitalt?

Du behöver inte göra mer en registrera ditt konto, det är 100% allt.

Detta var vad som krävdes t.ex. på stress testet, du behöver inte köpa något.

Medlem
Skrivet av PD:
Skrivet av Scream112:
Skrivet av HYBRiS:

Hur kan det klassas som "öppen beta", när man tvingas köpa spelet för att regga ett konto?

Men jädrans nissar!

Man måste INTE KÖPA SPELET för att få spela betan! geez.

Lär er att läsa ffs!!

Citat:

To join the open beta, simply create a game account (a forum account will automatically be created).
Download the client, install and play.

Skaffa lite på fötterna innan du vräker ur dig! När man reggar sig för betan och går vidare får du enbart välja mellan olika köp alternativ. Alltså måste man betala om jag inte har missat något vitalt?

Ja, det har du. Läser man kommentarerna här på FZ ser man en länk till en forumtråd, där Star Vault förklarar att betan ännu inte öppnat.

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av HYBRiS:

Hur kan det klassas som "öppen beta", när man tvingas köpa spelet för att regga ett konto?

Men jädrans nissar!

Man måste INTE KÖPA SPELET för att få spela betan! geez.

Lär er att läsa ffs!!

Det är just det vi gör, då man inte kan skapa klart ett konto utan att också välja ett sätt att köpa spelet (digitalt eller i box), med olika betalningsmodeller.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

Hittade ett virus i torrent filerna, konstigt.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Spela Darkfall istället

....

Medlem

Stängda betan var enbart öppen för de som förhandsbokat. Den betan som börjar idag är ÖPPEN FÖR ALLA som reggar ett konto på sidan. Man kommer vidare till köpalternativ men man behöver inte välja något. MO har som sagt mycket potential och det är väldigt annorlunda alla vanliga mmorpg. Det är dock fortfarande buggigt, framför allt när det kommer till AI fienderna. Servern är också inte helt stabil utan den laggar bitvis rätt hårt.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Det är just det vi gör, då man inte kan skapa klart ett konto utan att också välja ett sätt att köpa spelet (digitalt eller i box), med olika betalningsmodeller.

Kontot är redan skapat då. Man loggas in automagiskt och skickas till "Order" tabben i account management. Om man tittar i menyn till vänster ser man att man redan är inloggad.

Medlem

Jag tänker då inte betala för att få testa en beta som kanske är kass! ohh nej!

Medlem

Nån som vet när servrarna öppnas?
När jag försöker logga in så stor det wrong username or password, så antar att dom är stängda, eller kanske bara är nåt vajsing?

123
Skriv svar