Project Needlemouse är Sonic 4

Robot
Medlem
Project Needlemouse är Sonic 4

Äntligen! Ett nytt Sonic spel som faktiskt verkar göra källmaterialet rättvisa.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Hehe, får man inge tipstack eller? Eller kanske ni hittade det innan jag skickade in nyhetstipset.

Men det här ser intressant ut, hoppas bara att det inte blir för "old school" anpassat så att vi Sonic fans ifrån 2000-talet också kan få glädje utav det här spelet.

Medlem

Skulle det göra som mario i New Super Mario bros. och hålla den kvalite av Sonic man var van vid så kommer jag ha svårt att behöva hålla mig ända tills sommaren!

Medlem

Awesome, det ända som vart bra efter dessa är Sonic Adventrue till Deamcast


signatur

AYY LMAO

Medlem

man är ju uppvuxen med tvåan, lirade inte trean så mycket för vi köpte aldrig det.

men jag är taggad (lite ordvits) på fyran! som fan! :D:D:D:D:D hoppas det blir old school som fan!

Medlem
Skrivet av READON:

Hehe, får man inge tipstack eller? Eller kanske ni hittade det innan jag skickade in nyhetstipset.

Men det här ser intressant ut, hoppas bara att det inte blir för "old school" anpassat så att vi Sonic fans ifrån 2000-talet också kan få glädje utav det här spelet.

Du får en kram, en falukorvskrans och en giftpil

Yes, jag hade sett den tidigare men dessvärre dök lite fokus på annat i vägen.

Men njut av falukorvskransen. Den är najs


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

man är ju uppvuxen med tvåan, lirade inte trean så mycket för vi köpte aldrig det.

men jag är taggad (lite ordvits) på fyran! som fan! :D:D:D:D:D hoppas det blir old school som fan!

Medlem

Varför inte ett riktigt spel?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Varför inte ett riktigt spel?

För att de skulle bara sumpa det då...

Om de gör något liknande dessa tre spel så kan det bli något. Bara de inte får för sig att blanda in varulvar, riddare och annat tjaffs.

Medlem

Äntligen gör dom ett riktigt Sonic-spel!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Lite halvsynd att det inte blir PC-släpp. Kanske man kan hoppas på lite senare, ändå? Äh... Får väl snylta hemma hos någon polare annars.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ser bra ut, men gillar dock inte stilen på hans huvud. Tycker att "taggarna" ska vara ständigt riktade neråt. Inte fladdra uppåt!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar