Ultimate Ninja Storm 2 till 360 och PS3

Medlem
Ultimate Ninja Storm 2 till 360 och PS3

Najs Ser jag fram emot

Medlem

gillade ettan väldigt mycket... käns lite underskattad, svårt kanske att komma in i det ovanliga spelsättet jämnfört med dom andra beat'em up spelen men himla roligt om man är 2st rätt duktiga ^^


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Grah, kanske blir ett köp men vars är itachi?! Eller tobi....

Medlem

Ettan är helt överlägset det bästa fightingspel jag kört tillsammans med vänner! Detta blir att se fram emot

Medlem

Ska bli kul :3

Medlem

Detta spel ser ut att bli skitnajs:) har ettan vilket var helt okej men naturligtvis kunde det vara mycket bättre, och jag hoppas de då fixar de saker som saknades i ettan såsom online-stöd, fler jutsus(även i combat, det suger att bara ha en jutsu i combat) och att det ska kunna finnas stöd för fyra spelare (vilket jag hört ska finnas!!).

De som sett trailern så visades bara bilder från första arcen men jag tror de kommer köra på till itachi vs sasuke, så det ska bli kul att köra och äga med Pein, haha

Medlem

animefan som man är så var det här en glad nyhet. Det första spelet var faktiskt riktigt roligt. När jag köpte det körde jag och en vän över hundra matcher utan pause

Medlem

Mycket trevligt=)

Medlem

XBOX360! ÄNTLIGEN! Jag blev så jäkla ledsen att det enda riktigt snygga och rätt designade animespelet som jag har sett var PS3-exklusivt. Får hoppas att de utvecklar kontrollerna lite grann bara. *Drömmer om Prototype-hjulet och helgalna hoppen*

EDIT: Följande handlar om storyn dit inte animen har kommit ikapp än -

Lär bli ganska stor rooster den här gången, särskilt med tanke på att Sasuke har Akatsukikläder. Kanske hela vägen fram till the invasion of Pain!


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar