Livstecken från L.A. Noire

Robot
Medlem
Livstecken från L.A. Noire

Ovanligt att man får spela som detektivs/polis. Kan bli intressant

Medlem

Kanske dags att ge rockstar en chans igen efter alla besvikelser? Jag gillar iaf noir och thrillers.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Kanske dags att ge rockstar en chans igen efter alla besvikelser? Jag gillar iaf noir och thrillers.

Vilka besvikelser?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Det var inte mycket till nyheter det där.

Medlem

svikare


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Kanske dags att ge rockstar en chans igen efter alla besvikelser? Jag gillar iaf noir och thrillers.

Jag har inte spelat ett enda spel gjort av rockstar som varit en besvikelse de senaste åren... Möjligen Bully men resten har i mina ögon varit mästerverk.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Nocturne:

Kanske dags att ge rockstar en chans igen efter alla besvikelser? Jag gillar iaf noir och thrillers.

Vilka besvikelser?

Jag instämmer. Vilka spel syftar du på?

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Kanske dags att ge rockstar en chans igen efter alla besvikelser? Jag gillar iaf noir och thrillers.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Underbart att spelet kommer till Xbox 360

Medlem
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Nocturne:

Kanske dags att ge rockstar en chans igen efter alla besvikelser? Jag gillar iaf noir och thrillers.

Vilka besvikelser?

Jag instämmer. Vilka spel syftar du på?

Jag är väl först ut att säga att GTA IV saknade en indragande story som ville få en att fortsätta när man fastnade på ett uppdrag. Därmed har jag inte löst det.

San Andreas var däremot skoj, där gameplay ändrades ganska ofta och utöver truck-uppdraget i början av spelet så var det en fröjd att spela igenom det.

Men iaf GTA IV var en besvikelse. Funderar på att skaffa the ballad of gay tony annars väntar jag förväntansfullt på Red Dead Redemption.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Kan vi inte få livstecken från "Agent" istället?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar