Crackdown 2 nyplåtat

Robot
Medlem
Crackdown 2 nyplåtat

Jag vet inte... Jag tycker det ser opolerat ut och tråkigare än ettan.

KoP
Medlem

Finfint! Blir säkerligen lika roligt som 1:an i co-op. Till skillnad ifrån 1'an kan man ju nu dessutom vara upp till 4 spelare samtidigt. Och 16 i någon form av dm el. nåt.

Någon annan är jag som föressten hade väldigt kul med harpoon geväret i 1'an?

Medlem

En bild som jag har ritat ska vara med i detta spelet som graffiti runtom i staden

Inaktiv

Detta spel sålde bara eftersom dom valde att släppa Halo 3 Multiplayer betan tillsammans med spelet.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Detta spel sålde bara eftersom dom valde att släppa Halo 3 Multiplayer betan tillsammans med spelet.

Att det är ett kul spel har alltså inget med saken att göra?

Inaktiv

ser ju faktiskt riktigt skabbigt ut... gräset får mig att tänka på någonslags mmorpg grafik från 2005

Medlem
Skrivet av schizo:

Ser ju faktiskt riktigt skabbigt ut... Gräset får mig att tänka på någon slags MMORPG grafik från 2005.

Du kanske inte har lagt märke till detta men... det är asfalt med gräs runt, dom har inte direkt visat ett fält av gräs med blommor, bin och en fin horisont.

Medlem

Tyckte spelet var ganska tråkigt. alla uppdrag var ju likadana. Det ända roliga var att hoppa från bygnad till bygnad.


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem

har aldrig fattat dom här spelen xD får väl pröva denna da kom ihåg att jag spelade 1:an men de va ganska stelt :/ enligt dåda


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

1
Skriv svar