Fable 3 premiärfilmat

Robot
Medlem
Fable 3 premiärfilmat

Verkar onekligen intressant, har dock bara spelat 1an fick aldrig möjlighet att spela igenom tvåan..

KoP
Medlem

Man kan bara älska Peter Molyneux när han drar igång snacket. Hur som helst ser jag fram emot 3'an eftersom både Fable 1 och Fable 2 bjöd på så mycket mys. Det är något med den sagolika atmosfären i spelserien som lockar.

Medlem

Jaha så man har en mätare över antal fans istället för en mätare över antal xp-poäng.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Eisenhart73:

Jaha så man har en mätare över antal fans istället för en mätare över antal xp-poäng.

Nej, spelet ska sakna gränssnitt öht.


signatur
Medlem
Inaktiv

Vill ha detta spel. Hoppas dom blandar Fable 1 och Fable 2 för då blir det utmärkt!

Lugna er med hypen tills recensionerna börjar trilla in, folks. Vi har vandrat denna vägen med Molyneux många gånger förr.

Medlem

Fasen sålde jag mitt 360 för!? >.<


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Lugna er med hypen tills recensionerna börjar trilla in, folks. Vi har vandrat denna vägen med Molyneux många gånger förr.

Hur många gånger har Molyneux besvikit dig Sebastian??

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Lugna er med hypen tills recensionerna börjar trilla in, folks. Vi har vandrat denna vägen med Molyneux många gånger förr.

Och blivit helt hysteriska varenda gång:)

Medlem

Och lyckligtvis har han varje gång levererat ett alldeles fantastiskt spel, även om många löften inte införlivats.

Medlem

Gillar både falbe 1 och 2 första fable 1 är faktiskt bästa spelet någonsin enligt mig men shit vad bra det här ser ut

Medlem

Tycker också om stilen i fable spelen och att peter hittar på nya saker även fast dom inte alltid är så bra

Medlem

Fable 1 var ju faktiskt skitbra även om det inte var vad Molyneux påstod. Har 3an samma sagolika atmosfär kommer jag gilla det.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Lugna er med hypen tills recensionerna börjar trilla in, folks. Vi har vandrat denna vägen med Molyneux många gånger förr.

Recensenterna har ju alltid fel med Lionhead ändå så det kvittar. Molyneux har alltid levt upp till mina förväntningar iaf

Medlem

gillade fable 1 synd att det sen blev xbox exlusivt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av Pojii:
Skrivet av Sebastian Lind:

Lugna er med hypen tills recensionerna börjar trilla in, folks. Vi har vandrat denna vägen med Molyneux många gånger förr.

Hur många gånger har Molyneux besvikit dig Sebastian??

Jag slutade ta allt han sade på allvar efter Black & White. Därmed inte sagt att jag ogillar honom -- tvärtom tycker jag det är härligt att det finns ett par halvgalna visionärer kvar i spelindustrin som har förmågan att ibland leverera helt unika spelkoncept. Men det går ju inte att förneka att karln har en viss förmåga att bli lite för entusiastisk när han håller hov och snackar... men men, det blir ju bra nyhetsrubriker.

Medlem

Den gubben kan snacka asså! Han får det allt att framstå som en underbar dröm.
Minns när han körde samma visa med Black & White 2. Man kunde ju inte annat än tro honom.

Medlem
Medlem

Fable 1 har en särskild plats i mitt hjärta. Har tyvärr inte spelat 2:an än men det ska spelas kan jag säga

Ontopic: Ser just nu ut som om man bara slåss med pirater Fanns väl ett och annat skelet också.

En annan sak som jag hoppas dom lyckas bra med och fortsätter med är med vapnens utveckling. Verkar helt underbart som dom beskriver det. Nog hypat för min del nu! (även ifall det förtjänar det! )


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

synd att det inte kommer till pc. ooo vad roligt det hade varit

Medlem

Och originalet Fable skulle vara revolutionerande med good vs evil har jag för mig... höhöhö

Allvarligt talat så tycker jag om att pyssla med erfarenhetspoäng och exp.

Medlem

Väldigt intressant att titta på!
Fable 3 ser ut att vara bra, men iof tyckte jag det med Fable 2 också men blev en del besviken. Det är inte dåligt men kunde varit mer. Fable 1 har flyttat in i mitt minne i alla fall.

Molyneux visar var skåpet ska stå och hur man stryker skjortan; go man, go!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vilket bullshit junk, ännu fler lögner från Molyneux.


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

känner mig såld på spelet, förstår dock inte varför vissa inte gillade 2an, ajja smaksak!

Inaktiv

Har någon hört något om Black & White 3 kommer ut? Skulle sitta så fint om Lionhead Studios utvecklade ett till spel!

Medlem

Kan inte precis säga att jag har sett fram emot ett nytt Fable sen tvåan då jag blev riktigt besviken av den (mer eller mindre samma spel fast i ny förpackning och man hade en hund). Men gnistan tändes lite där när jag såg denna film. Det låter lovande men som sagt så ska man inte ta allt som Molyneux säger på allvar.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Notumforce:

gillade fable 1 synd att det sen blev xbox exlusivt.

finns ju till PC med "expansionen" The Lost Chapters


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

12
Skriv svar