Yakuza 3-demo på PSN

Robot
Medlem
Yakuza 3-demo på PSN

Jag måste säga att jag blev besviken. Till PS3 kan man förvänta sig mer än PS2-grafik och bör nästan förvänta sig dialog i större utsträckning än små Nintendo-talbubblor.

Medlem

Får säga att jag blev besviken med tanke på hur mycket man hört om serien. Nån mer än jag som tyckte handgemänget på klubben i börjat av demot blev alldeles för långdraget?

Inaktiv

det här är varför japanska utvecklare tvekar på att släppa spel som är gjorda för den japanska marknaden, i väst.

ni förstår bara inte känslan

om det inte är spacemarines och svordommar så säljer det inte här

men wapaneser har whineat i flera år om att få hit sånna spel, o nu klagas det istället

Medlem

Jag tyckte det var riktigt roligt så det blir nog ett köp.

Nu är det bara att hoppas att det säljer hyfsat så att Sega släpper fyran här också.

Medlem

Får ta och spana in det, längesen man körde ett japsespel.
Spelade ju massor med japanspel förr men har varit dåligt med bra sådana på senaste tycker jag.

Medlem

Tycker det är jättebra, ett solklart köp för min del

Medlem

Har haft det förbokat sedan en tid tillbaka. Fullkomligt älskade de två första och demot gjorde mig inte besviken. Kan knappt vänta!

Medlem
Skrivet av F3D:

det här är varför japanska utvecklare tvekar på att släppa spel som är gjorda för den japanska marknaden, i väst.

ni förstår bara inte känslan

om det inte är spacemarines och svordommar så säljer det inte här

men wapaneser har whineat i flera år om att få hit sånna spel, o nu klagas det istället

Spelet är ju tekniskt efterblivet, vad väntar de sig? Det finns ju fan indie-spel med mer dialog än det här. Trist som fan att sitta och läsa en massa menlös, dåligt skriven text som om det vore ett Wii-spel.

Medlem

Hade faktiskt mer förhoppningar om detta spel. Kändes väldigt stelt och som kebbe säger så sög dialogerna. Fick dock lite Shenmue-vibbar vilket ja gillade, men om de räcker för ett köp vet ja inte.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Spelet är ju tekniskt efterblivet, vad väntar de sig? Det finns ju fan indie-spel med mer dialog än det här. Trist som fan att sitta och läsa en massa menlös, dåligt skriven text som om det vore ett Wii-spel.

nja
dom har packat in ganska mycket ändå. dvs, olika minigames osv. spelade jap demon för nått år sedan minst, så kommer inte ihåg så mycket.
rätt schyst detaljnivå där dom har massa föremål i hyllor i affärerna o så.. inte bara nån textur..
aja

skippade 3an och tänker nog gå rakt på 4an som kommer ut i japan om nån vecka

Medlem

Avinstallerades efter 4min 23 sek. Bland det löjligaste jag spelat, dialogsystemet var bland det sämsta jag varit med om, det finns ju bara 60gb utrymme på en Blu-Ray skiva, man tycker ju att det borde få plats lite mer dialoger. Stridssystemet var också helt galet tråkigt.

Skulle inte ta emot spelet om jag så fick det gratis

Inaktiv

Wohoo ! Påminner mig om Shenmue. Det enda som är synd är att jag har missat det så länge..
Detta ska spelas

1
Skriv svar