God of War III har gått guld

Robot
ptr
Medlem
God of War III har gått guld

kärlek <3

Medlem

Så långt kvar ändå


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Underbart! Nu jäklar blir det action! Marknadens snyggaste konsol spel!

IGN: s första intryck på recensions koden av God Of War 3:

"IGN UK: God of War 3 code in the office. We're still scraping eyeballs off the ceiling from the first half an hour."
Ibu666@teamIGNUK so god of war 3 looks THAT good??? Can't wait!!

------

@teamIGNUK did it look like a painting... In motion? I am glad it managed 2 wow.do u think it is Uncharted 2's turn to step aside, visually?

Quote:
It looked astonishing @ibu666. Actually, it looked more than astonishing but humans haven't invented words of that calibre yet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Skaffar jag en ps3a då är det för detta liret, så jävla klockren serie detta är!

Inaktiv

Lite off-topic, hoppas det går för sig. När kommer remaken av ettan och tvåan? Jag har aldrig spelat God of War-spelen så jag skulle vilja börja från början


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Lilleputten:

Lite off-topic, hoppas det går för sig. När kommer remaken av ettan och tvåan? Jag har aldrig spelat God of War-spelen så jag skulle vilja börja från början

De finns redan ute :). Sök på God of War Collection så hittar du. Finns inte en "svensk" version vad jag vet men jag tror att ett flertal svenska butiker har importerat från utlandet.

Inaktiv
Skrivet av liath:
Skrivet av Lilleputten:

Lite off-topic, hoppas det går för sig. När kommer remaken av ettan och tvåan? Jag har aldrig spelat God of War-spelen så jag skulle vilja börja från början

De finns redan ute :). Sök på God of War Collection så hittar du. Finns inte en "svensk" version vad jag vet men jag tror att ett flertal svenska butiker har importerat från utlandet.

Åhå! Trodde kollektionen skulle släppas i samband med trean. En snabb googling hade ju iofs svarat på det åt mig... Jaja, tackar.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Lilleputten:

Lite off-topic, hoppas det går för sig. När kommer remaken av ettan och tvåan? Jag har aldrig spelat God of War-spelen så jag skulle vilja börja från början

Det är remasters inte remakes.

http://en.wikipedia.org/wiki/God_of_War_Collection#God_of_War...

Medlem

Synd att vi måste ändå vänta tills den 17e

1
Skriv svar