Dawn of War 2: Chaos Rising har gått guld

Medlem
Dawn of War 2: Chaos Rising har gått guld

wee
Är dock mer taggad inför Just Cause 2

Längtar...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Älskade Dawn of War 2 men bara en vecka innan expansionen släpps så kommer även Supreme Commander 2 så risken finns att man har ganska fullt upp när detta väl släpps..

/ LordDaimos

Medlem

Ser verkligen fram emot detta.

Medlem

Hyser inga större tvivel om att detta kommer bli kalaskul

Medlem

Mums. Allt med W40K ska nötas. DoW2 är riktigt kul.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:

Älskade Dawn of War 2 men bara en vecka innan expansionen släpps så kommer även Supreme Commander 2 så risken finns att man har ganska fullt upp när detta väl släpps..

Det är ju inte helt brilliant marknadsmässigt. Undrar om de inte kunde haft bättre koll på detta. I och för sig är antagligen SupCom2 mycket mer makro och storskaligt, så de är inte speciellt lika spelmässigt. Ser fram emot båda.

Medlem

Sweet, blir kul att se hur det nya corruption-systemet fungerar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Köpte DoW 2 och spelade det ganska mycket. Synd att de aldrig fixade balansen, vilket är ganska viktigt i ett rts. Nu när Starcraft 2 betan är ute har jag tappat intresse för alla andra rts, förutom starcraft 1 då

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Mums. Allt med W40K ska nötas.

Sanningen är sagd!

Inaktiv
Skrivet av blabbs:

Nu när Starcraft 2 betan är ute har jag tappat intresse för alla andra rts, förutom starcraft 1 då

Måste säga att jag är precis tvärtom, jag har tappat allt intresse för Starcraft II. Det har hypats och dragit ut på tiden så länge nu att jag tröttnat helt enkelt. Men det är antagligen riktigt bra om man vill ha en uppgradering av Starcraft med samma gameplaynivå, men med nya enheter och skills.

Inaktiv

BLOOD FOR THE BLOOD GOD!

Medlem

Gött, detta och God of War 3 man får njuta med under vintern/hösten, awsome!

Medlem

SKULLS FOR THE SKULL THRONE!

Medlem

Tänkte boka detta då jag älskar WH40k, dock så kommer det lite i kläm med Bad Company 2, som kommer spelas till ögonen blöder! Så jag väntar en månad tror jag

"I feel the warp overtaking me! It is a good pain."


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv

SANITY IS FOR THE WEAK!!

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av blabbs:

Nu när Starcraft 2 betan är ute har jag tappat intresse för alla andra rts, förutom starcraft 1 då

Måste säga att jag är precis tvärtom, jag har tappat allt intresse för Starcraft II. Det har hypats och dragit ut på tiden så länge nu att jag tröttnat helt enkelt. Men det är antagligen riktigt bra om man vill ha en uppgradering av Starcraft med samma gameplaynivå, men med nya enheter och skills.

Jag älskar Starcraft, jag gillar inte det jag har sätt av Starcraft 2. Ser det som en grafisk uppgradering på bekostnad av gameplay, och då bör jag tillägga att jag tycker Zerg har till och med nedgraderats grafiskt, men map editorn håller mig lik förbannat intresserad.

Inaktiv

Jag lär nog skaffa det ändå, bara för att det är Starcraft och Blizzard. Är dock mer intresserad av Diablo III.

-----

När det gäller Chaos Rising, så låter det lite som de gjort sånt som borde varit med i orginalet. Bland annat en bättre kampanj med längre och mer varierade uppdrag (inte bara döda bossen i slutet som han säger).

Inaktiv

Såg att de släppt en video med de nya enheterna. Finns bland annat här:

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-new-dow-ii/62140

Observera att dessa nya enheter kommer gratis i slutet av mars för de som spelar DoW2.

Medlem

Köpte det igår...

1
Skriv svar