Fler banor till Battlefield: Bad Company 2

Robot
Medlem
Fler banor till Battlefield: Bad Company 2

Heja Heja! Jag tokväntar på denna juvel...kul va?

Medlem

Gott, argh, en snö bana :@

Medlem

Kul. särskilt med lite annat än Rush. Conquest är mer tilltalande i min mening. Mest med tanke på att Rush läget i betan var så drabbad av dessa eländiga flaskhalsar mellan varje sektion, och tittar man på resterande banor ser det ju ut som det är så Rush kommer vara på varje bana.

Missförstå mig inte. Jag gillar när striderna fokuseras till vissa punkter, men det är lite tråkigt när försvararna bara behöver täcka en linje, 30-50m bred. Och attackerarna bara får nöta. Känns inte som man kan göra så mkt annat än att försöka rusha igenom och överleva längre bak, vilket är lite trist. Hellre att det finns ett par tre vägar till varje mål, så att man kan försöka med lite avledande manövrar etc. Därav ser jag mer fram emot Conquest, som i gamla hederliga BF2.

Medlem

Jag vill ha tillbaka mina RAM minnen nu! Måste ju förbereda datorn innan jag kan köpa detta spelet!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Min haka e nere vid knäna, fan va här ska krigas sen!

Medlem

Verkar finnas många fina banor! Längtar! Är rätt trött på BETA banan

Medlem

Heja heja, mera mera! På torsdag sitter jag bänkad hemma YAY!

Årets lir redan nu

Inaktiv

Kan knappt vänta, vill ha spelet nu. Älskade betan, även om banan var lite tråkig mot slutet.

Medlem

Varför slängde dom inte bara in banorna från början?

Och är det någon som koll på hur många banor som finns med i versionen som släpps nästa vecka?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Varför slängde dom inte bara in banorna från början?

Och är det någon som koll på hur många banor som finns med i versionen som släpps nästa vecka?

8 i retail plus två via download på torsdag dvs totalt 10. Jao du varför slängde de inte med dem direkt, vad spelar det för roll när det ändå är gratis och finns tillgängligt på release dagen?

Antagligen hann dem inte fixa färdigt banorna innan retail versionen gick guld för två veckor sedan.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Varför slängde dom inte bara in banorna från början?

Och är det någon som koll på hur många banor som finns med i versionen som släpps nästa vecka?

det där är väl med i deras "anti-begagnatstrategi" AKA 10 dollars nånting.. det stog nåt om det här på fz för ett par dagar sen tror jag.

Medlem

Jag förstår inte heller varför inte gratisbanorna är med i skivan redan. Det känns onödigt att behöva slösa utrymme i hårddisken när man har en blurayskiva som nog lär kunna fylla en hel del mer...

Medlem

men det är ju som frisell skriver, de tär för att man skall få lite extra när man köper spelet retail.

smart strategi från EA:s sida, lite dumt ur konsumentsynpunkt

Medlem

på torsdag blir de krig !

Medlem

orka gråta över sånt här, sorgligt nu är det ju tamefan gratis.. ändå whinar folk.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Spectral:

Varför slängde dom inte bara in banorna från början?

Och är det någon som koll på hur många banor som finns med i versionen som släpps nästa vecka?

8 i retail plus två via download på torsdag dvs totalt 10. Jao du varför slängde de inte med dem direkt, vad spelar det för roll när det ändå är gratis och finns tillgängligt på release dagen?

Antagligen hann dem inte fixa färdigt banorna innan retail versionen gick guld för två veckor sedan.

Fel det har med EA's nya strategi att motverka begagnadspels marknaden. Köper du spelet begagnat måste du betala extra för att få dessa banor.
"For those that are a bit confused by it PC gamers will get the map packs as an update or like a patch. This would include Steam or other downloadable gaming media. Console players who purchased the game new will also get the map packs free. Those that bought the game used can get the map packs for a charge of $15.00."


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem
Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Spectral:

Varför slängde dom inte bara in banorna från början?

Och är det någon som koll på hur många banor som finns med i versionen som släpps nästa vecka?

8 i retail plus två via download på torsdag dvs totalt 10.

Observera att några av banorna är "samma" scenario, dvs Artica Harbour i Conquest mode i stället för Rush osv.
Så det är inte 10 helt olika banor.

Medlem

HAHAHA patchar FTW! Inget fucking DLC här inte


signatur

"Framtidens fascister kommer kalla sig Anti-fascister"
- Winston Churchill

Medlem
Skrivet av RazorShard:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Spectral:

Varför slängde dom inte bara in banorna från början?

Och är det någon som koll på hur många banor som finns med i versionen som släpps nästa vecka?

8 i retail plus två via download på torsdag dvs totalt 10.

Observera att några av banorna är "samma" scenario, dvs Artica Harbour i Conquest mode i stället för Rush osv.
Så det är inte 10 helt olika banor.

Jag tror du har fel, det är 10 olika banor samt att varje bana kan köras med 1 eller flera game modes.
[http://badcompanytwo.com/multiplayer/maps/]


signatur

/LeoN_sWeMoB (Quake1) aka [IFS] LeoN (Tribes1-2) aka FF|LeoN (BF1942) aka Don.LeoN (TF2/L4D1-2/BF:BC2)

Medlem
Skrivet av Spectral:

Varför slängde dom inte bara in banorna från början?

Och är det någon som koll på hur många banor som finns med i versionen som släpps nästa vecka?

De måste trycka upp säkert fler miljoner cd-skivor och det tar lång tid. Sen var det kanske inte nöjda med dem 2 banorna som de andra så de jobbar på dem till sista stund och släpper dem i en patch istället för att skjuta upp release datumet. Fattar inte varför folk blir arga på när spel företagen vill förbättra spelet och ge det gratis=S


signatur

*spolier* årets spel 2011 = Guild Wars 2!!!

Medlem

Blev lite besviken på ljuseffekterna i vinternattbanan efter att ha kollat på trailern. I verkligheten ska ju explosioner och skott lysa upp hela slagfältet, kunde inte så något sådant på trailern


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

alltid velat se skogs bannor och nu får jag äntligen det!:Ddice WIE(glat)haha


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Får väl se om det blir något köp. Men först så ska Just Cause 2 inhandlas.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag förstår inte heller varför inte gratisbanorna är med i skivan redan. Det känns onödigt att behöva slösa utrymme i hårddisken när man har en blurayskiva som nog lär kunna fylla en hel del mer...

Men sluta, ta emot det som ges istället för att bete dig som en gnällkärring


signatur

Retro.

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

orka gråta över sånt här, sorgligt nu är det ju tamefan gratis.. ändå whinar folk.

+1

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag förstår inte heller varför inte gratisbanorna är med i skivan redan. Det känns onödigt att behöva slösa utrymme i hårddisken när man har en blurayskiva som nog lär kunna fylla en hel del mer...

Hur mycket utrymme har du kvar? Jag köpte en större disk till min PS3 (har 40gb versionen). Smällde i en 250gb Samsung så var det problemet ett minne blott Har 150gb ledigt hehe.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag har fått lite abstinens nu när demot stängts ner, bara en vecka kvar, behöver min Bad Company 2-sil.

Medlem

2010 och människor gnäller om "utrymme" - Welcome to 2005.
Oh right... konsollerna är ju från 2005.

Ska nötta detta spel som uppvärmning för BF3.
TORSDAG MORGON SMÄLLER DET!!!!
Vi ses på ZE BATTLEFIELD

1
Skriv svar