Borderlands-DLC till butik

Medlem
Borderlands-DLC till butik

Innebär detta att det är slut på DLC's till Borderlands? Känns lite som med Fallout3 där de gjorde ett par o sen slängde ut det i butikerna.

Anledningen till att jag frågar är att jag tänkte köpa just Borderlands men tänkte det vore smart att vänta till en GOTY version.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Innebär detta att det är slut på DLC's till Borderlands? Känns lite som med Fallout3 där de gjorde ett par o sen slängde ut det i butikerna.

Anledningen till att jag frågar är att jag tänkte köpa just Borderlands men tänkte det vore smart att vänta till en GOTY version.

Har varken hört något om något mer dlc eller en GOTY fast det lär väl dyka upp så småningom.

Medlem

Lite skumt att de släpper en skiva med alla tre nu, när de släppte en med de två första alldeles nyss.
Samtidigt känns det inte som om det blir fler efter gårdagens nyhet om Aliens: Colonial Marines.

Har spelat Zombie Island och en del av Mad Moxxi idag. Gillar verkligen dessa tillägg!
Secret Armory står på tur

Medlem

Har spelat skiten ur allihopa (1450/1500 gamerscore, ska bara göra klart de sista uppdragen i General Knoxx's Secret Armory. så har jag 100%)

Och jag måste säga att Mad Moxxi's Underdome riot är helt klart sämst, det suger balle. (inga egentliga uppdrag utan bara massa arenacombat utan lootbara mobs och ingen XP )

Men både Zombie Island och Knoxx's är riktigt bra, även om Knoxx tar hem det, mycket för att det är mycket innehåll för pengarna (40+ uppdrag, 3 nya fordon, 11 levlar och massa nytt loot) lätt 10 timmar+


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar