Spana in Project E:st

Robot
Medlem
Spana in Project E:st

"Stängd Korea-beta"

Nordkorea?

Medlem
Inaktiv

Ser ju onekligen vackert ut... Men vad är chansen att det skulle vara något nytt och intressant och inte bara en ny koreansk grindfest som alla andra MMOs därifrån?

Medlem

Ser ju otroligt vackert ut O_o


signatur
Medlem
Medlem

Vackert var det jaop! Musiken var bra... men det var en jävligt skum övergång efter ca. 1 minut. :-S


signatur

Have a good time!

Medlem

Videon såg inte direkt ut som crysis kvalité, ser mer ut som CryEngine förutom möjligtvis ljus effekterna.

Och tyvärr, som redan påpekats, lär det väll ändå bara vara ännu ett grind mmo. Nej tack! Fin musik dock.

Medlem

Fin musik, vackert, men antar att det blir en grindfest. Man kan ju hoppas på annat men troligen inte.

Inaktiv

Ännu ett spel som kostar 140kr i månaden när dom hadde gått med vinst med 5 kr i månaden?. (ocker är olagligt.)

"Quests" och "grinding" = kräks, bara för det är ett rollspel behövs dom två sakerna inte men så långt kan dom flesta inte tänka tydligen.

Medlem

Miljöerna ser helt otroliga ut. Bara dem fixar gameplay och story så kommer det nog bli ett bra spel.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

Ett till asiatiskt MMORPG? Nej tack...

Medlem

Ett gott första intryck, men så läste jag mmo. Just nu är det lite "orka"-stämpel på den genren dock. Ska ändå kika på kommande info om det.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Inte direkt crysis va? Men jag gillar verkligen stämningen man fick

Medlem

Väldigt mumsig grafik och namnet gillar jag hoppas man kan komma in på en beta ^^

Medlem

Alltså var det bara jag som kräktes på grafiken, "wow-goes-hd- goes-asien"?

Polys och bloom aside såg det ut som västerländsk slask-fantasyfiering av asiatisk mytologi/kultur. Våldtäkt.

Do not want.

Medlem

Har svårt för utseendet i sådana här spel... när det känns som om regnbågsfärgade enhörningar passar in i spelvärlden.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

kommer testa om det är gratis, om det inte finns någon möjlighet att testa spelet gratis tänker jag nog aldrig köpa det.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar