Trailer från Metro 2033

Robot
Medlem
Trailer från Metro 2033

Verkar lovande. Tänkte läsa boken innan jag skaffar spelet för att spä på förväntningarna ytterligare.

Medlem

Fy satan vilken trailer sket nästan på mig i slutet när skriet kom

Inaktiv

Optimum System Requirements:

* Core i7 CPU
* NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)
* As much RAM as possible (8GB+)
* Fast HDD or SSD

><


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Optimum System Requirements:

* Core i7 CPU
* NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)
* As much RAM as possible (8GB+)
* Fast HDD or SSD

><

Optimum.

Men det är sant, det kommer vara rätt krävande.

Inaktiv

Kommer det vara samma handling som i boken? Eller blir det en fri actionfylld tolkning av den?

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Optimum System Requirements:

* Core i7 CPU
* NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)
* As much RAM as possible (8GB+)
* Fast HDD or SSD

><

Varför? det var ju inget överdrivet det där? och inte i de andra trailerna heller:s

Spelet verkar jävligt spännande iaf:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jävlar vilken jävla trailer. INTE dåligt!


signatur

Have a good time!

Medlem

Verkar riktigt stämningsfullt! Attans att det inte kommer ut till PS3, men får väl inhandlas till datorn då. Hoppas den håller för detta spel!

Medlem
Skrivet av flocki:

Verkar lovande. Tänkte läsa boken innan jag skaffar spelet för att spä på förväntningarna ytterligare.

VAd heter boken?:O


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
Skrivet av linkan18:
Skrivet av flocki:

Verkar lovande. Tänkte läsa boken innan jag skaffar spelet för att spä på förväntningarna ytterligare.

VAd heter boken?:O

Metro 2033: den sista tillflykten. Väldigt bra bok måste jag säga även om översättningen(läste den på svenska) lämnar en del kvar att önska. Finns även en uppföljare som jag börjat läsa(metro 2034).

Om jag skaffar spelet lär det bli den ryska verisonen såvida de inte inkluderar språkval i spelet.
Tur att man kan tugget. Vet att jag kommer bli galen på den engelska skådespelarinsatsen att döma av diverse trailers.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Fan kanske blir ett köp , verkar jävligt stämningsfullt, var ett tag sedan man köpte ett Single Player spel.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Optimum System Requirements:

* Core i7 CPU
* NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)
* As much RAM as possible (8GB+)
* Fast HDD or SSD

><

Hahaha, detta gjorde min dag. "Det bästa är ju om ni har framtidens grafikkort, ni vet, de som inte finns att köpa än.

1
Skriv svar