Prince of Persia försenas till pc

Robot
Medlem
Prince of Persia försenas till pc

Skräll


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Anledningen är väl så att dom kan slänga in ett DRM skydd som gör det ännu jäkligare att spela.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Det var ju oväntat...
Gör mig inte så mycket dock då jag inte tycker att Ubi tillverkat något annat än skräp sedan 360:n släpptes vilket är ett bra tag sedan.

Edit: Då menar jag spel som Hawx, FC2, AC mm.
Finns bra spel utvecklade av andra utvecklare som Ubi köpt dock. Anno 1404 :heart:

Medlem

Försenas? Snarare skjuts upp då dom är livrädda för pirater....


signatur

The cake is a lie...

Medlem

försenas ahaha visste det


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Inte alls oväntat när det gäller Ubisoft.


signatur
Medlem
Medlem

Ubisoft släpper ju bara skit ändå.

Medlem

Ubisoft släpper ju alltid PC versionen senare nu för tiden, och det har de gjort sen första Assassin's Creed om inte tidigare.

Inaktiv

Kan dom väl lika väl släppa PS3 & Wii versionerna först, eftersom 360:n tankas det enormt mycket till likväl.


signatur

The definition of insanity?

Det gör inget, jag är på semester då...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

[Generisk text om de svikna PC-hardcorespelarna som är för självgoda för att våga röra konsoler.]


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Dock inte så lång försening. Som typ Battlefield 1943 som vi fortfarande "väntar" på.

AW8
Medlem
Skrivet av Psycho_Mantis:

Anledningen är väl så att dom kan slänga in ett DRM skydd som gör det ännu jäkligare att spela.

Tyvärr är det väl så. Inte för att jag vet någonting om Prince of Persia eller ser fram emot detta spel.
Men: Varför kan de inre använda morötter istället? Kopieringsskydd knäcks ju ändå! Locka piraterna till att köpa med någonting exlusivt DLC istället.

Lite offtopic, men:
Jag hoppas att Rockstar har lagt ner mer tid på roliga saker som kompabilitet och flyt än begränsande och störande kopieringskydd i Episodes from Liberty City till PC, då jag kommer att köpa det hur lätt-tillgängligt (och lätt-startat) det än är på Piratebay. Det skulle vara enormt kul.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av matte89:

Kan dom väl lika väl släppa PS3 & Wii versionerna först, eftersom 360:n tankas det enormt mycket till likväl.

Haha, du kanske missade att det är till Wii som det piratas mest spel, och att det är typ riskfritt?
Kör du piratkopior på 360 så ryker live, onlineläge, achivements etc. vilket gör det till en dyr affär
Hur som helst får man väl Köpa och testa på 360, när det blir billigt...

Inaktiv

Bra!! Nog med "Lara Croft-spel" nu alltså! Börja med något annat, något unikt istället för att haka upp sig med exakt samma karaktär/spelstil. För i helvete...

1
Skriv svar