Nytt Infamous på väg?

Robot
Medlem
Nytt Infamous på väg?

Haha, klant XD Sony är nog glada på honom för att han försa sig

Medlem

Det kommer garanterat en uppföljare!! s´Så bra som ettan var!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Har väl redan sagts att det skulle bli en uppföljare om spelet fick positiv kritik? Vill mig minnas något uttalande från speltilverkarna att dom hade planer på en uppföljare för dom hade så mycket handling som dom ville få med.
Dock inte säker på om det var om inFamous som jag hört detta eller nåt annat spel.

Men yippi i alla fall, uppföljare är helt rätt för det spelet. Ett av dom bättre spelen jag kört på länge, första spelet förutom FF-serien som jag lirat igenom flera gånger bara för att pröva olika spelstilar och jaga trophys.

Medlem

Ja de bör väl komma en uppföljare då spelet är helt fantastiskt. Ska bli intressant och se hur de väljer att skapa miljöerna denna gång.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fasen, måste köpa ettan snart! Demot är fantastiskt roligt!

Medlem

Pic or it didn't happen...


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Aha världens sämsta spel. Sålde det omgående. Löjligt överhypat. Alla missions var bara samma samma sak om och om igen. Lite variation, få fiender, lite allting. Sämre spel får man leta efter.

Medlem

Hahhaa! Fan vad klantigt! Hur fan kan man göra något sånt! Men jag måste säga att jag är lite besviken på inFAMOUS, det var roligt att spela igenom en gång men sen orkar jag bara inte spela det mera. Jag spelade som ond först. Det är liksom lite dålig grafik och tråkig "värld" med bara dystra färger och sådant.

Det är lite konstigt för sådant brukar vara en jävla stämnings höjare... Nåja...

Jag ser fortfarande fram emot en 2:a och ska försöka klara ut det på det goda viset innan detta släpps.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Pic or it didn't happen...

Jo låt oss misstro all nyhetsbevakning av nyhetsbevakning och likställa det med anonyma communities. (Alternativt så växer vi upp)

Har ingen PS3:a idag, så för mig är denna nyhet ganska sval då jag inte provat ettan. Förstår dock inte hypen då de verkar vara lika mycket konsekvens och moral som de är i Fablespelen(väldigt ytlig så den är obefintlig). Annars ser de ut som ett mediokert actionspel som hade passat bra i Juli.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

rofl, nsubben faila ju sönder. Ska skaffa Infamous när jag skaffar en PS3 snart 8-)
<3 PlayStaion
FU Microsoft 8-)

Medlem

Klart att det blir en uppföljare på inFamous, Sucker Punch vore ju dumma annars. Och det kändes ju verkligen som att slutet på spelet inbjöd till en fortsättning.

Inaktiv

Klagar inte direkt på en uppföljare, tycker ettan är ett av det bästa spelen till PS3:an. Men skulle hellre se de göra ett nytt spel ist. De har visat att de kan göra bra spel så ett helt nytt fräscht spel skulle varit mera nice.
Det enda jag tycker infamous skulle behövt var ett lite bättre moral system, eller skippat det helt ist. För nu måste man som sagt antingen vara super god eller super ond. Det finns inget mellanting tyvärr. I övrigt hade det lite små buggar här och där men inget jag direkt brydde mig om. Då har jag spelat mycket värre spel :D.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av IcePillow:

Pic or it didn't happen...

Jo låt oss misstro all nyhetsbevakning av nyhetsbevakning och likställa det med anonyma communities. (Alternativt så växer vi upp)

Vad är det för fel med att förvänta sig att någon har tagit en skärmdump på det? Jag kan ju också säga att företag X håller på med en uppföljare till spelet Y eftersom jag såg att personen Z skrev det på sin Twitter.
Har absolut ingenting att göra med att växa upp.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Älskade ettan så kommer garanterat skaffa nästa.


signatur

Rawr

Medlem

Förhoppningsvis är det sant, ettan var mycket underhållande

1
Skriv svar