Inversion - gravitationsfri action

Robot
Medlem
Inversion - gravitationsfri action

Sedd bakifrån kunde jag svurit på att det var Chris Redfield från RE5


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Tja, då Timeshift var både annorlunda och kul så har jag hyfsat stora förhoppningar på spelet

Medlem

Ser jävligt fränt ut! Timeshift lekte man väldigt mycket i, mäktigt när du hörde ett sniper avfyras och du stannade tiden och flyttade dig åt sidan så hade man en kul mitt framför nyllet;)

Så det är kan nog bli kul med, trevligt att de leker runt med sånna här saker:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

häftigt tyckte Timeshift var ett trevligt spel så där här blir nog bra


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Det fanns ju något liknande i Jak 3 där man hade ett vapen som tog bort gravitation för dem fordon eller fiender som man avfyrade skottet mot.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Tycker det verkar sjysst, fast tycker Futuremarks rymtskjutare ser mycket roligare ut. Den verkar mer vertikal som spel än det här? Hoppas ni förstod vad jag menade??? Vill bara veta när det kommer, plus att är glad att vissa fortfarande vågar satsa på PC då "Shattered horizon" är bara för PC?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar