Nytt onlinerollspel släppt

Robot
Medlem
Nytt onlinerollspel släppt

yay ännu ett asiatiskt mmorpg, jag gissar på att de här kommer va lika dåligt som alla andra.
Men vem vet, man kan ju bli överaskad.

Medlem

Luktar grind så fort man hör Korea. Aja, tar väll mig en titt iaf.

Medlem

Fantasy, how original.

Medlem

okej har levlat till lvl10 nu och jag kan säga att de här spelet är riktigt uselt.
Om ni som jag bara haft dålig erfarenhet av asiatiska mmo så slösa inte ens tid på de här för de är exakt lika dåligt som alla andra. Om inte snäppet värre.

Inaktiv

Varför säga koreanska när det menas Sydkoreanska? finns väl inte ens en 286:a med 1 megabyte ram minne i Nordkorea.

Inaktiv
Skrivet av lvitriol:

Varför säga koreanska när det menas Sydkoreanska? finns väl inte ens en 286:a med 1 megabyte ram minne i Nordkorea.

Precis, då Nordkorea inte direkt har några spelutvecklare så räcker det med att säga Koreanskt för att alla ska förstå att det är ett Sydkoreanskt spel det handlar om.

Medlem
Skrivet av Ballong:

okej har levlat till lvl10 nu och jag kan säga att de här spelet är riktigt uselt.
Om ni som jag bara haft dålig erfarenhet av asiatiska mmo så slösa inte ens tid på de här för de är exakt lika dåligt som alla andra. Om inte snäppet värre.

Tack! Sparade mig en massa tid ^^


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Inaktiv

Äntligen! Har väntat på det här spelet i åratal! Här ska det bli spela av


signatur

CZorg will rise again...

Medlem
Skrivet av CZorg:

Äntligen! Har väntat på det här spelet i åratal! Här ska det bli spela av

Shit va besviken du kommer bli

Medlem

grafiken i spelet är jävligt bra, det ända som jag tycker är dåligt med det var såklart kontrollerna, jag är personen som kör med W,S,A,D men det var väldigt konstigt och mer som ett klicka fram spel, men ja, grafiken är jävligt bra på det, så det är något som inte går att klaga på


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Webzen! Gillade MU Online starkt, detta måste testas.


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Varför säga koreanska när det menas Sydkoreanska? finns väl inte ens en 286:a med 1 megabyte ram minne i Nordkorea.

Haha jodå, känner ett par Nordkoreaner, en av dem har 1 gbit internet i sin lägenhet, så jag tycker dina fördomar är väldigt mesiga, även om västvärlden är väldigt rädda för dem.


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av Gurra300:

grafiken i spelet är jävligt bra, det ända som jag tycker är dåligt med det var såklart kontrollerna, jag är personen som kör med W,S,A,D men det var väldigt konstigt och mer som ett klicka fram spel, men ja, grafiken är jävligt bra på det, så det är något som inte går att klaga på

går ju att köra med W,S,A,D om man vill de,

tycker ändå än så länge att det är ganska ok. Får se dock när man kommer upp lite högre lvl då många brukar faila.

1
Skriv svar