Killing Floor filmat

Robot
Medlem
Killing Floor filmat

Killing Floor är verkligen skitbra.

Medlem

Körde killing floor hos en kompis var sjukt mycket roligare än left 4 dead blir ett klart köp (Y)

Medlem

Mina erfarenheter av Killing Floor (helg trial):
*laddar ner och installerar över steam*
*startar spelet*
*crash-dump/error*
*"Thanks for playing Killing Floor"*
*...och någon notis om att "köp spelet för att fortsätta det roliga"...*
*Garvade en liten stund :)*


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Medlem

jisses. musiken var ju grym! sikken slackt

Medlem
Skrivet av Shimo:

Mina erfarenheter av Killing Floor (helg trial):
*laddar ner och installerar över steam*
*startar spelet*
*crash-dump/error*
*"Thanks for playing Killing Floor"*
*...och någon notis om att "köp spelet för att fortsätta det roliga"...*
*Garvade en liten stund :)*

Har spelat spelet innan uppdateringen en del och har märkt att efter uppdateringen så krashar det då och då.
Ibland totala låsningar och ibland bara man slängs ut ur spelet.

Ibland när man skjuter ihjäl ett monster så bara försvinner det?

Har vart jäkla svårt att connecta till servrar också.

Aja.
Spelet känns aningen svårare nu efter uppdateringen, fast jag e ingen vidare bra på det så det kan ju vara en formsvacka

Medlem

Har köpt spelet nu efter gratishelgen, är skitkul

Skulle dom bara byta ut den sjukt irriterande shopkeeper-rösten kanske jag skulle orka spela spelet mer...

Medlem

ska nog bli ett köp, mycket kul när man har råd med bazzzoookan =D

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Skulle dom bara byta ut den sjukt irriterande shopkeeper-rösten kanske jag skulle orka spela spelet mer...

Knappast! LÖVLEY BÄGG GÖNNS!

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Skulle dom bara byta ut den sjukt irriterande shopkeeper-rösten kanske jag skulle orka spela spelet mer...

Du skämtar va? För om inte så kan du inte ha många spel att spela.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Går ju att stänga av hennes röst ändå

Medlem

Jag hatar shopkeepern Jäkla greed^^ England går under och militären försöker rädda det som går, och hon ska ha betalt för utrustningen xD

mer greed än EA t om


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ayeh, också börjat spela det nu efter Free weekend, sjukt kul spel

Medlem

Nya uppdateringen är riktigt bra. De nya vapnen är härliga och banorna likaså. Den nya fienden som kan skjuta är också skoj.

Det enda jag hoppas på nu är att de kan ta bort den där jävla shoppen och ha så att man kan handla direkt där man står istället. Hatar att behöva springa fram och tillbaka mellan olika shoplocations hela tiden. Förstår inte varför de har det så.

Skulle också vilja ha så att man får pengar för den skada man gör på fiender istället för att få pengar och poäng för när man dödar fiender. Suger att lägga ner massa ammo på en tung fiende för att sen se en polare komma och döda fienden när man laddar om.

Annars är allt skitbra.

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Nya uppdateringen är riktigt bra. De nya vapnen är härliga och banorna likaså. Den nya fienden som kan skjuta är också skoj.

Det enda jag hoppas på nu är att de kan ta bort den där jävla shoppen och ha så att man kan handla direkt där man står istället. Hatar att behöva springa fram och tillbaka mellan olika shoplocations hela tiden. Förstår inte varför de har det så.

Skulle också vilja ha så att man får pengar för den skada man gör på fiender istället för att få pengar och poäng för när man dödar fiender. Suger att lägga ner massa ammo på en tung fiende för att sen se en polare komma och döda fienden när man laddar om.

Annars är allt skitbra.

Tycker det är bra att shoppen dyker upp på olika ställen på banan så man måste röra på sig.. dessutom är det lite trevligare att man springer till ett ställe och köper prylar istället för att trycka B, få upp en meny och få vapen i hand från ingenstans.. Jag gillar shoppen iallfall Även om hon som har affären är lite flummig

Det att man borde få pengar för skadan man gör vore riktigt snajs, sjukt jobbigt när man får dåligt med cash pg.a fragsteals :/

Medlem

mjo vart positivt överaskad av KF, likaså mina polare så fick bli ett reaköp på steam. 110 är det värt för skoj action slakt!

Medlem

Gillade KF innan (trots grafiken), men efter det nya tillägget blev det riktigt bra. Med de nya vapnen blev klasser som Sharpshooter ett spelbart alternativ även på högre levlar (crossbow är inte mitt favoritvapen - alldeles för långsam omladdning).

Det enda jag saknar nu är en rejäl Gatlingkanon. Och kanske en tactical nuke.

Kanske jag inbillar mig, men har inte svårighetsgraden ökat ett snäpp? Tycker det blivit lite tuffare att hålla sig vid liv även på Normal.

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Kanske jag inbillar mig, men har inte svårighetsgraden ökat ett snäpp? Tycker det blivit lite tuffare att hålla sig vid liv även på Normal.

Jag tänkte precis det motsatta. Tycker att det blivit lite lättare efter uppdateringen. :S

Medlem

Får ta och pröva Killing Floor igen, sist jag spelade var så pass längesen att det då precis hade släppts som en mod till ut2k4...

Medlem

Älskar killing floor. Det spöar skiten ur L4D. Mycket mer kött på benen och är dessutom mycket billigare.

1
Skriv svar