Left 4 Dead 2-demo idag

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2-demo idag

Yay, ska bli kul att testas. Skulle dock vilja ha tiden då, men jag antar att det är som det mesta, ca 01:00 inatt svensk tid så att säga.

Medlem

men friskt med 44.99 EURO på steam lr .. ??

Borde inte ägare av det första spelet också ha förtur ?

Medlem

Jag har förbokat det till Xbox, men min kod att ladda hem demot med fungerar inte.

Medlem

Men det var då ett jävla gnäll på pris och annat, har du inte råd så köp det inte....

Medlem
Skrivet av mog2:

Men det var då ett jävla gnäll på pris och annat, har du inte råd så köp det inte....

Valve fanboy?

Om det kostat 600 spänn hade jag haft råd, frågan är om det varit smart att köpa spelet till det priset? 10,000 hade oxo gått bra faktiskt, men det ligger ju på överprisgränsen kanske.

Ser du poängen nu? eller behöver jag vara tydligare?

Medlem

Så jag är en fanboy pga att jag inte orkar läsa om allt gnällande? ok, vi säger väl det då...

Medlem

Klockan 21:00 (GMT +1) släpps demot svensk tid.

Medlem

Preloaded och klar...Längtar till 21:00.... Orka med all BS snack Valve fanboy, MS fanboy, Iboy etc etc... WTF? lägg ner gillar ni inte spelet eller kommer inte skaffa det då bryr ingen sig om er direkt!

Inaktiv
Skrivet av mrpeters:

Klockan 21:00 (GMT +1) släpps demot svensk tid.

Är du seriös? Jag hade sett fram emot en hel dag av slaktande, Oh well.

Medlem
Skrivet av mog2:

Så jag är en fanboy pga att jag inte orkar läsa om allt gnällande? ok, vi säger väl det då...

Du läser det ju uppenbarligen och orkar gnälla tillbaka.. orkar man försvara steams fantasipriser och valves kundhantering, eller har problem att inse varför folk "gnäller" kring detta så ger det åtminstone mig signaler om fanboyism.

Medlem

förbokade spelet med 3 polare via steam och fick ett mycket förmånligt pris (350kr ungefär) funderar bara på hur man ska roa sig tills ikväll då.


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Öhm.. så de som inte är säkra på om de skall köpa spelet och väntar på ett demo... får vänta längre.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Kan någon vänlig själ lägga ut den på torrent? *ängel*

Inaktiv

Detta spel är inte värt något öre alls. Detta är en DLC som skulle har släppts gratis till Left 4 Dead 1.

Varför kunde dom inte göra så på Team Fortress 2? Släppa en Team Fortress 3 med 3 nya klasser, nya vapen, nya maps.

Bojkott!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Öhm.. så de som inte är säkra på om de skall köpa spelet och väntar på ett demo... får vänta längre.

Alla andra får spela demon den 3 nov tror jag det var.

Dom gjorde samma sak med L4D 1.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Detta spel är inte värt något öre alls. Detta är en DLC som skulle har släppts gratis till Left 4 Dead 1.

Varför kunde dom inte göra så på Team Fortress 2? Släppa en Team Fortress 3 med 3 nya klasser, nya vapen, nya maps.

Bojkott!

Du vet alla har inte köpt vanliga Left 4 Dead! Ha så kul då vi andra spelar ett mkt bättre spel.

Medlem

förbokat på STEAM

Inaktiv

Vill gärna tillägga att Valve säkerligen planerar att släppa Left 4 Dead 3 också nästa år. Varför inte ?

Vad får vi i trean?

Inaktiv
Skrivet av HataMoto_:

men friskt med 44.99 EURO på steam lr .. ??

Borde inte ägare av det första spelet också ha förtur ?

precis.. Ge oss som köpt Betaversionen (L4D) en morot x__x

soi
Medlem

350:- per skalle blir de om du köper ett 4-pack med polarna. Ska bli skönt att få kötta zombies inatt!

Medlem

blir till o köpa steam versionen så småningom kanske till december när man kanske har råd igen.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vill gärna tillägga att Valve säkerligen planerar att släppa Left 4 Dead 3 också nästa år. Varför inte ?

Vad får vi i trean?

Men fattar du varför dem gjorde 2:an eller??? Har du ens hört vad dem har sagt varför dem gjorde 2:an..... Sluta klaga å bry dig om dina Pokémon spel istället.....;)

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av showerguy:

Vill gärna tillägga att Valve säkerligen planerar att släppa Left 4 Dead 3 också nästa år. Varför inte ?

Vad får vi i trean?

Men fattar du varför dem gjorde 2:an eller??? Har du ens hört vad dem har sagt varför dem gjorde 2:an..... Sluta klaga å bry dig om dina Pokémon spel istället.....;)

OT: Woaaw, du tog rekord i "Fel användande av ordet dem". My eyes! My eyes!

Medlem
Skrivet av Efraim:
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av showerguy:

Vill gärna tillägga att Valve säkerligen planerar att släppa Left 4 Dead 3 också nästa år. Varför inte ?

Vad får vi i trean?

Men fattar du varför dem gjorde 2:an eller??? Har du ens hört vad dem har sagt varför dem gjorde 2:an..... Sluta klaga å bry dig om dina Pokémon spel istället.....;)

OT: Woaaw, du tog rekord i "Fel användande av ordet dem". My eyes! My eyes!

who cares... palla klaga på ett spel... ingen som säger att man måste spela det, man spelar de om man vill

Medlem

"Left 4 Dead 2-demo idag
...Men bara om du förbokat spelet via Steam!"

stämmer ju inte iaf...

Medlem

Kommer förmodligen köpa det senare när det blir billigare.
Just nu spelar jag Killing Floor när jag vill döda zombies

Medlem
Skrivet av HataMoto_:
Skrivet av mog2:

Men det var då ett jävla gnäll på pris och annat, har du inte råd så köp det inte....

Valve fanboy?

Om det kostat 600 spänn hade jag haft råd, frågan är om det varit smart att köpa spelet till det priset? 10,000 hade oxo gått bra faktiskt, men det ligger ju på överprisgränsen kanske.

Ser du poängen nu? eller behöver jag vara tydligare?

jo, kan du vara tydligare? för jag tycker hela ditt inlägg bara lät dumt.

Medlem

Är det inte vettigt att låta folk som inte redan bestämt sig för att köpa spelet får chansen att testa?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

När jag såg nyheten så blev jag helt :O! Sen när jag märkte att jag inte kan spela förrens 3e November så blev jag -_-

Nåja, på torsdag så smäller det Även om demot släpps på kvällen eller dagen för oss (lär ju bli kvällen) så har man en hel helg framför sig med zombieslakt


signatur

Game long and prosper

Skriv svar