Magic the Gathering-spel på väg

Robot
Medlem
Magic the Gathering-spel på väg

gillar kortspel så ja varför inte... shit köpt ju till och med eye of judgement till ps3àn så varför inte, var ju typ 15 år sen jag spela magic dock


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Blev nyss sugen på att plocka fram min låda med Uråldriga Magic kort


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Om det blir som dlc, att du köper ett "set" kort och inte ett paket i taget.. är detta helt givet, men blir det lika penga utsugning som det riktiga kortspelet är.. passar jag nog

Medlem

Ska det kanske äntligen komma ett Magic-spel som är välgjort och som kan spelas som det är tänkt?! Hoppas, finns för många skitversioner av detta götta kortspel för att det ska få plats för en till!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Äntligen! Har undrat varför de inte har planerat att Eye of Judgementa skiten nångång.

Själv så har jag "slutat spela" d.v.s. ett uppehåll på några år i och med att någon hobby var man tvungen att cutta ner på när man började plugga. Sen är jag inte ett fan av senaste regeländringarna.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Lirat light-versionen Duels of the plane... på xpoxen en del, gammal magic-räv som man är. Skulle vara kul med ett magic-spel som inte försöker suga ur användarna alla pengar.


signatur

In war, truth is the first casualty

1
Skriv svar