Nytt om Medal of Honor-serien "snart"

Robot
Medlem
Nytt om Medal of Honor-serien "snart"

Jag hoppas på att de gör något mera modernt spel än bara 2:a världskrigs spel eller har serien gjort något annat än 2:a världskrigs spel?


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Medlem

who gives a fuck LOL

Medlem

Tyvärr har inte Medal of honor-serien varit bra sedan Allied Assault, vilket Infinti Ward gjorde... Men det ska bli intressant och se vad de ska hitta på!

Medlem

Medal of honor: Vietnam!

Medlem

Medal of Honor : Korea Krig!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av lapa:

who gives a fuck LOL

Du gjorde det samma stund du valde att söka uppmärksamhet i denna tråd, så de vann.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Personligen hoppas jag att det stannar kvar i andra världskriget. Annars blir det alldeles för lite av det. Allied Assault är mitt favorit-FPS från tidigt 2000-tal och skulle serien återvända till rötterna igen så skulle jag aldrig sakna CoD. WW2 FTW!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

men orka medal of honor. för er som gillar serien så är detta en bra nyhet dock


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Undrar om de drar en cod4? Man kanske kan få se lite modern krigsföring i Medal of Honor också. Man vet aldrig. Kan ju inte vara omöjligt, eller?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det har ju kommit information ifrån flera källor att det handlar om Afghanistan och om de går ifrån tråkiga MW1/MW2 spelstilen, gör det lite mer öppet och mindre run and run så kan det bli intressant.

Medlem

MoH är fint.

Inaktiv

hur var igentligen Medal of Honor: Airborne enligt er spelare? kostar bara 169kr på webhallen nu såg jag.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Medal of Honor, där har vi en serie som aldrig svikit!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

jag hoppas det blir landstingen i normandie igen skulle vara kul få spel det igen och lite olika inte bara andra världskriget det kan vara olika timelins

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

hur var igentligen Medal of Honor: Airborne enligt er spelare? kostar bara 169kr på webhallen nu såg jag.

Min personliga åsikt var att singeldelen var hur kul som helst.
Minns hur skönt det lät med alla upprörda italienare på de kartor det begav sig.

Tycker det är ett lätt köp när det ändå är den struntsumman.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

jamen dra mig på ett vikingaskepp.. tänkte precis på medal of honor serien idag..

Medlem

orka modern era det gör ju alla andra hela tin , dem får gärna stanna i ww2.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Medal of Honor, där har vi en serie som aldrig svikit!

Skrivet av GooGeL:

MoH är fint.

Skrivet av Yusei_Fudo90:

jag hoppas det blir landstingen i normandie igen skulle vara kul få spel det igen och lite olika inte bara andra världskriget det kan vara olika timelins

Skrivet av AkirA:

Min personliga åsikt var att singeldelen var hur kul som helst.
Minns hur skönt det lät med alla upprörda italienare på de kartor det begav sig.

Skrivet av zauii89:

orka modern era det gör ju alla andra hela tin , dem får gärna stanna i ww2.

Såna här kommentarer får en att känna att det fortfarande finns hopp i världen. Kakor till er alla.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Medlem

Tror de redan förstört namnet, så bara där är det för sent. Airborne var ett gott steg i rätt riktning, men jag är inte övertygad i att de någonsin kommer fixa ett MoH i samma kaliber som Allied Assault. Möjligen delvis för att det i nuläget inte finns plats för vad ett sådant spel skulle vara. Tyvärr, får jag väl säga.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

det är väl varje spelföretags våta dröm att ha sin egen cod-serie. aldrig varit med om maken till hype kring det liret. lite samma sak som när alla försöker få sig en del av WOW-kakan. tyvärr tror jag nästa MOH kommer bli högst mediokert. senaste MOH som var något att vara exalterad över var Allied Assault och det var a long, long time ago.

Medlem

Medal of Honor: Allied Assault... Det väcker varma minnen från när jag var tio år och fick sitta på föräldrarnas 56kbs-modem en hel timma i veckan. Var det en speciell dag, kanske man fick sitta två!

Minns att när jag landsteg vid Normandie satt som trollbunden av den otroliga inlevelse spelet erbjöd. Men det kanske bara var jag som var speciell. ;p

Ser väl fram emot att höra fler nyheter, men tvivel har jag nog!


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Jag tycker iaf att Medal of Airborne är den bästa i serien och på rätt riktning. Dock var ju online delen rena skämntet. Men singleplayer gav mig enjoyment på x360, pc och sist numera Playstation 3. Gamla Medal of Honor var bra när det släpptes men idag är man bortskämnd med så många bra titlar. Så hur man än vrider och vänder så blir det inte en lätt match för EA.

Jag känner iaf att dem får gärna stanna med ww2 eran då det är alldeles för många modern shooters idag.

Medlem

Airborne hade grymma banor, men det kändes för linjeärt, vilket är MOH stora problem; de borde kolla lite på CoD.

Inaktiv

Allied Assault i all ära men det första tills ps1:an var grymt!:)

Medlem

Vilket modernt krig finns det "honor" i?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Vilket modernt krig finns det "honor" i?

Kriget mot världshungern?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Rubber Duck:

Airborne hade grymma banor, men det kändes för linjeärt, vilket är MOH stora problem; de borde kolla lite på CoD.

Mmm.. för CoD är INTE linjärt...

Medlem
Skrivet av Lanparty:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

hur var igentligen Medal of Honor: Airborne enligt er spelare? kostar bara 169kr på webhallen nu såg jag.

FZ hade gett det 2/5 tydligen, jag kommer ihåg att jag tyckte singelplayern var skitkul, ett av dom bättre MoH spelen.. men det kanske bara är jag =/

Jag har det visserligen på Ps3:an men jag tycker SP-delen är skitrolig.Man kan tex låsa upp uppgraderingar genom att döda tyskar.DET är roligt.8)


signatur

PSN:Eric_says

12
Skriv svar