The Force Unleashed uppdaterat

Medlem
The Force Unleashed uppdaterat

bleh... finns det någon som tycker att det är bra spel till PC eller spelar någon det över huvudtaget?

Medlem

Åååh vad detta sög på PC. Var det lika kasst på konsoll fattar jag inte hur Lucas Arts gick med på att ge ut det...


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Åååh vad detta sög på PC. Var det lika kasst på konsoll fattar jag inte hur Lucas Arts gick med på att ge ut det...

Namnet säljer, personligen tycker jag spelet är helt katastrofalt! Hade väntat mig ett nytt Jedi Outcast men så åker man på världens konsol dynga, kunde man ju ana..

De visade ju massa häftiga trailers och teknikfilmer så man var ju väldigt taggad! Men nää fy fan, aldrig det spelet igen!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

ohh, hade visst missat att det släppts.. måste testas

Medlem

Som de flesta förgående talare. Spelet är skrämmande dåligt.

Medlem

Ja, det här spelet kommer jag aldrig spela; blev sågat på Gamespot med av en majoritet; onödig version om man inte kunde göra spelet ordentligt för PC.

Medlem

Alltså, nu måste jag fråga.. är detta spelet redan släppt på PC?, jag vet det funnits till konsoll ett bra tag och det var tal om en pc version. Men efter det har jag inte hört något..

Finns en version som är på ingående på webhallen men det är iof någon ultimate edition..
http://www.webhallen.com/prod.php?id=104473

Men det är klart, finns det en patch så bör det väll också finnas ett spel kan tyckas. Det har dock gått helt förbi mig. Synd att det verkade skräp dock, jag hade hoppats på något bättre. Man blev ju redan besviken när spelet först släpptes på alla kända och okända format förutom just pc...


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Nu får ni ge er, så dåligt som ni får det att verka är det inte. Det är ett helt ok spel att fördriva tiden med. T.o.m. orkat klara det 2 gånger. (till konsol dock)

Medlem

Tycker det var ett grymt kul spel. Ett av de få spel på senaste som jag orkat ta mig igenom. Faktiskt spelat det två gånger för att maxxa lite andra skills. Fast på X-box då. Det lär ju inte vara sämre på PC, särskilt inte då det finns massa extramaterial!

Enda som är synd är att det inte finns nån MP. Jedi Academy var ju superkul just pga MP.

Inaktiv

De behöver verkligen fixa kontrollsystemet. Förskräckligt!

Men jag antar att det är så och ingen bugg, synd dock.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Tycker det var ett grymt kul spel. Ett av de få spel på senaste som jag orkat ta mig igenom. Faktiskt spelat det två gånger för att maxxa lite andra skills. Fast på X-box då. Det lär ju inte vara sämre på PC, särskilt inte då det finns massa extramaterial!

Enda som är synd är att det inte finns nån MP. Jedi Academy var ju superkul just pga MP.

Och alla modar som finns till spelet:D

Medlem

Superkul att spelet tar upp nästan 25 GB hårddiskplats med...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

var kan man köpa det? om det finns ute?

Medlem

Ultimate Shit Edition är såvitt jag har förstått den enda versionen som finns till PC, och släpptes den 6:e november i Nordamerika. Det europeiska släppdatumet är dock inte förens den 17:e november (eller den 20:e som de svenska sidorna verkar ha).


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Det är verkligen galet dåligt.

Hur fan kan dom missa poängen med star wars så hårt?
Visst att det inte handlar om light sabres, men har man fan med dom så bör dom vara awesome - var är alla kapade kroppsdelar? Varför måste dom ha med ett sjukt dåligt RPG-inslag?!?!?!

Nej, usch och fy - Forced Release är beviset på riktigt djävla dålig speldesign.


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Efter det gameplay som jag har sett på YouTube så ser jag inget lagg. Men så har jag ju inte spelat det själv heller.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Tyckte det var helt ok till PS3, kanske är PC versionen som suger... eller?

1
Skriv svar