Nya bilder från Mass Effect 2

Medlem
Nya bilder från Mass Effect 2

Nu får de ta och ge sig med alla filmer och bilder, jag får snart ett anfall av det överväldigande vill-ha begäret. Filmen på 9minuter var iof. förhållandevis spoilerfri men nu borde de istället lägga locket på och inte avslöja något mera!

Medlem

Köpte en XBOX 360 bara för att spela detta spel och gav den sen till lillebrorsan. Ett av de bästa spelen jag spelat genom tiderna. Tror det är snart dags att låna tillbaka konsolen

Medlem

VILL. HA.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem
Skrivet av pazu:

Köpte en XBOX 360 bara för att spela detta spel och gav den sen till lillebrorsan. Ett av de bästa spelen jag spelat genom tiderna. Tror det är snart dags att låna tillbaka konsolen

Jävlar. Jobbar du på BioWare eller?


signatur

Have a good time!

Skrivet av Amtays:

VILL. HA.

2 x (VILL. HA.) in your face!!!

QRT
Medlem
Skrivet av pazu:

Köpte en XBOX 360 bara för att spela detta spel och gav den sen till lillebrorsan. Ett av de bästa spelen jag spelat genom tiderna. Tror det är snart dags att låna tillbaka konsolen

Haha var nära på att göra detsamma. Men jag lånade bror mins box istället.

Medlem

Eller så köper man det billig på Steam och spelar det på PC

Medlem

Köpte det till PC under steam-rean och fy helvete vad bra det är. Jag tyckte Fallout 3 var häftigt men Mass Effect är helt otroligt. Vassare NPC-interaktioner finns inte. Vilket jävla röstskådespeleri! Vilken atmosfär...en story som man verkligen bryr sig om. Coolt som satan. Har aldrig riktigt fastnat för något som Bioware gjort innan men det här överträffade allt!

Har inte läst en rad om alla nyheter om uppföljaren men nu ligger det högst på listan.

Medlem
Skrivet av qayotee:

Köpte det till PC under steam-rean och fy helvete vad bra det är. Jag tyckte Fallout 3 var häftigt men Mass Effect är helt otroligt. Vassare NPC-interaktioner finns inte. Vilket jävla röstskådespeleri! Vilken atmosfär...en story som man verkligen bryr sig om. Coolt som satan. Har aldrig riktigt fastnat för något som Bioware gjort innan men det här överträffade allt!

Har inte läst en rad om alla nyheter om uppföljaren men nu ligger det högst på listan.

Kunde inte säga det bättre själv. Fy bubblan vilken känsla det är i det spelet. Hoppas verkligen att de fixat alla störande moment i ettan.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem
Skrivet av Boldtaar:

Eller så köper man det billig på Steam och spelar det på PC

Billigt på steam? Har du ens kollat priserna där nån gång? 50 euro är inte billigt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Boldtaar:

Eller så köper man det billig på Steam och spelar det på PC

Billigt på steam? Har du ens kollat priserna där nån gång? 50 euro är inte billigt.

50 Euro? Vad yrar du om?
Det kostar ju för bövelen 14.99 Euro.

Det är ju typ 150 spänn give or take a few kronor.

Köp. Nu.

Inaktiv
Skrivet av windowmaker:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Boldtaar:

Eller så köper man det billig på Steam och spelar det på PC

Billigt på steam? Har du ens kollat priserna där nån gång? 50 euro är inte billigt.

50 Euro? Vad yrar du om?
Det kostar ju för bövelen 14.99 Euro.

Det är ju typ 150 spänn give or take a few kronor.

Köp. Nu.

Ettan kostar 14,99£, medans uppföljaren (som detta inlägg egentligen handlar om) kostar... Ja, de har inte ens satt ett pris än på Mass Effect 2. Men jag antar att det kommer kostar runt 50£ (~526 SEK).

Fattar inte varför i helvete folk säger att de har köpt Mass Effect 2 när de i själva verket har köpt Mass Effect 1. Lär er läsa och förstå vad alla tecken betyder!

1
Skriv svar