Mer om Imperial Agent-klassen

Robot
Medlem
Mer om Imperial Agent-klassen

"Tror du att Bioware har det där lilla extra som krävs för att ge ett visst World of Warcraft en ordentlig match?" Nej. själv är jag mätt på star wars för länge sedan och jag tror inte att det här kommer att komma i närheten av WoW

Medlem

Bioware och Old Republic kommer krossa WoW, folk är trötta på fucking Dvärgar etc.


signatur

Meep!

Medlem

Folk är duktigt trötta på fucking Storm Troopers och Jar-Jar Binks också.

Fan vad jag hoppas på något vettigt MMO med egen scifi-värld eller allra helst, Efter Katastrofen-värld.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Warhammer 40 000.

Medlem

Ska bli kul att testa detta och Star Trek Online.

http://wildammo.com/2009/08/09/what-stormtroopers-do-on-their...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

sitter å drömmer om fallout online ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Spelet kommer att få nog med spelare för att det ska gå runt och bli över tror jag, det är väl det viktiga.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Folk är duktigt trötta på fucking Storm Troopers och Jar-Jar Binks också.

Fan vad jag hoppas på något vettigt MMO med egen scifi-värld eller allra helst, Efter Katastrofen-värld.

Då kanske #Earthrise är något för dig? Det är det MMO som jag har störst hopp på för tillfället.

Jag tror dock att Star Wars: TOR kommer bli ett helt okej spel, men att det ska konkurrera ut WoW har jag svårt att se. Kommer själv att köpa det, bara för att det Star Wars och Bioware.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Folk är duktigt trötta på fucking Storm Troopers och Jar-Jar Binks också.

Fan vad jag hoppas på något vettigt MMO med egen scifi-värld eller allra helst, Efter Katastrofen-värld.

Testa Fallen Earth.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar